vendredi 20 décembre 2013

Madame, I love you!

Ieri a fost party la scoala, profesorii si restul non-elevilor. Am plecat in tramba, dar am avut dreptul la "maman, t'es très belle aujourd'hui" din parte lui Vic, ca mi-am pus si eu rochia faina de dantela neagra si mi-am aranjat parul, care vreau sa zic ca daca nu imi zicea, as fi fost destul de trista totusi :)
 
La party-ul respectiv mi-am dat seama ca am imbatranit (usor), ca nu mai stiam ce-i cool in muzica, eu am ramas cu Placebo-podul meu, ultimul album inclus, dar totusi Placebo-pod la baza. Am auzit si eu cum le zice duios Macklemore, care una chiar mi-a placut, am si dansat, muzica din anii 80, normal, mai mult frantuzeasca, normal, care nu prea au reusit colegii sa imi dea destul context sa inteleg de ce ii distreaza asa de tare, ca nu intelegeam nimic din versuri, dar ritmul era extrem de asemanator cu al alora americane din anii 80, deci dadeam si eu din cap, si faceam la-la-la-la ca majoritatea dintre ei. Ne-am retras cuminti pe la 10 jumate, dupa 3 pahare de punch si doua de vin, am insistat cu punch-ul, desi rational imi ziceam "stop, ca-i dulce, si nu simti cat ii de tare", dar dejaba, deci doua ibuprofene cand am ajuns, plus trezit de la 2 ca Lali a venit sa vada daca ne-am intors si nu a mai plecat din pat. Nu se doarme bine cu pistocul, ocupa tot patul, plus ca se invarte ca un titirez, plus ca sforaie, plus ca ma durea capul.

Inca ma durea si azi dimineata, dar nu am avut prevazut cine stie ce pe la scoli, o prezentare de Craciun in UK si o colinda-doua. Totul a mers super-bine, surpriza placuta din parte alora mici pe care ii iubeam uuuuuun pic mai putin, au fost excelenti, deci ii iubesc acu' la fel de mult ca pe ceilalti. Ceilalti au pregatit o scena de Craciun, cu iubiritzul meu cu par lung si ochi negri ca Mos Craciun, toti au cantat "Petit Papa Noël", si iubiritzul, cu barba si sprancene de mos trecea printre ei si le dadea bomboane. Nu pot sa pun filmul si poze cu piticii, ca drept de imagine, da' au fost superbi, pe cuvant.

Am avut dreptul la prajituri facute de o eleva, care mi-a interzis sa le impart cu colegii ei, am reusit sa strecor totusi doua-trei in mainile celor care stateau in jurul meu, fara sa vada ea, niste ciocolata de la un altul, o felicitare de Craciun de la alta, facuta de ea insasi, pe care le tin cu pretiozitate (in afar' de ciocolata si prajituri, care is gata deja). Si am mai avut dreptul si la pupaturi si imbrastisari, desi regulamentul interior le interzice, ca personal cred ca unii din ei au nevoie de imbratisari si pupaturi la fel de mult cat de educatia din manuale. Una din ele m-o strans de mi s-o taiat rasuflarea, dar am lasat-o atarnata de mine pana a plecat singura, ca avea nevoie mai mult de asta decat mine, am facut si poze, si ne-am urat Merry Christmas si Happy New Year pana o sunat de intrat in clase la cursul urmator (dooj de minute).

Inainte sa plece, maruntica de-mi face inimi pe tabla la sfarsitul cursurilor mi-o sarit de gat, si mi-a zis mantra "Madame, I love you" la care o sa ma gandesc la fel de des ca la "Maman, t'es très belle aujourd'hui", si care au functionat deocamdata impecabil cu nenumaratele ocazii in care le-am incercat. Mai jos niste poze de la party, cu un supraveghetor care cred ca a pus o tona de luciu pe papuci, si cu gardienne, care lunea si joia se trezeste de la 6 jumate special pentru mine, ca sa-mi deschida usa la 7 ca incep cursurile la 8. Cu aia micii si iubaretii, normal.

 

 
 

Aucun commentaire:

Cât câcat de timp liber fara retele sociale

Mi-am dat seama, nu cu uimire maxima, ci asa, moderata, ca nu am nevoie de facebook ca sa imi incep ziua, sa ma cac, sa imi pierd timpul in...