mercredi 16 mars 2011

Revolta

Tu, io m-am saturat: sa fie numai nuclear mai draga, 100%, cu centrale si tot tacamul, sa nu mai aud de alternative ecologice / verzi / bio / organice ca mi se urca sangele-n cap. Mi-au stricat tot programul la televizor cu anti-nuclearul asta, nici la Tanar si Nelinistit nu am apucat sa ma uit saptamana asta, au mai anulat si nush care din Experti, daca si in seara asta imi anuleaza Criminal Minds ii dau in judecata.

Pe astia si pe aia cu produsele lor fara pesticide/ insecticide / euri / zeduri / dubluveuri. Acu' cand tanarul a mancat 23 de boabe de mazare din conserva (morcovii nu i-ai trebuit) si 2 nuggets de pui (calitatea intai) - la cina, sa am apuce mustrarile de constiinta, mai, ca ce bisfenola ii in conserva aia si ca ii face sa ii creasca tzatze sau ceva?!?

Si mai ce urmeaza? Sa imi pun sonda cand expir sa nu poluez cu ceodoi, sa ma autoeduc in vederea teleportarii ca masina emite alt ceodoi, sa o iau pe jos cata Romania ca avionul - alt ceodoi in amarata asta de atmosfera? Nu-i de-ajuns ca reciclez in fiecare saptamana 2 kile de reclame din cutia postala? Ce mai vor de la viata mea?!

Na, incepe filmul, astept cel putin 3 episoade, daca nu imi sun avocatul.

Aucun commentaire:

Cât câcat de timp liber fara retele sociale

Mi-am dat seama, nu cu uimire maxima, ci asa, moderata, ca nu am nevoie de facebook ca sa imi incep ziua, sa ma cac, sa imi pierd timpul in...