samedi 14 mai 2011

Socoteala de-acasa

Numa’ ce am terminat cu mutatul si cu admiratul lucrului celor 6 mutatori – nu au spart decat sticla unei fotografii si inca nu gasim cele 4 telecomenzi indispensabile uitatului la teleu – cand mi se pare mie ca biblioteca nu sta bine si ca ar sta mai fain o tzarasica mai la dreapta. Noroc ca anjenioru’ m-o prevenit ca tre’ 2 oameni ca sa o mute si ma apuc asadar sa o trag singura intr-o dupa masa cand juniorii erau in vizita la Orfeu.

Desi era formata din 3 corpuri de etajere destul de grele, am reusit sa dejghin corpul din stanga si sa daram toate etajerele de pe el, dar din pacate nu apucasem sa pun la loc nici o carte, deci au cazut cu un zgomot destul de sec nu cu ‘trosc pleosc tagadam tagadam bum bum’-ul la care ma asteptam.

In urma redecorarii salonului am zis ca sambata asta mergem la magazinul ala nordic din sudul Parisului sa ne reaprovizionam in biblioteci. Planul era sa ne sculam de dimineata, sa hranim junioru’ doi si sa il luam cu noi, ca cel unu nu rezista la cumparaturi, e mai rau decat un barbat in toata firea. Zis si facut, ne-am trezit la 2 am, ajutati de junioru’ doi care isi reclama bag sama micul dejun sau ceva. Am reusit sa il pacalesc cu o tzar de ‘nani nani’ si hatzanat in brate si s-o culcat la loc, ca nu aveam posibilitatea sa deranjam amploaiatii la ora aia ca sa ne facem noi cumparaturile. Retrezit la 6 (am) nu am mai putut aplica metoda super matinala si a trebuit hranit in regula artei. Nici nu o adormit bine, pe la 7 (tot am), ca aud niste urlete de la juniorul unu, care facea un cosmar si se manifesta zgomotos. Urletele au continuat cu mici intermitente cam doua ceasuri dupa, motivate de : schimbatul scutecului, facutul inhalatiei, nedatul a ceva din frigider de catre taxu cand asta micu il cerea, nevrutul tricoului gri, refuzul sandalelor, neplacutul sosetelor galbene si in general orice altceva care il contraria cat de putin, de exemplu cand urlam eu la el.

Juniorul doi am zis ca e ok, dar nu era, l-o apucat iar foamea pe la 9, o mai supt umpic pana la 9 jumate dupa care o adormit. Dupa aia mi-o venit sa fac un dus, spre care am plecat sub privirile reprosatoare ale consortului care cred ca isi amintea ca mai facusem asa ceva o data saptamana asta si care clar credea ca exagerez cu luxul. In plus ieri am fost si la coafor…si creca m-am si machiat o tzar.

Am reusit sa il expediem pe numarul unu cu mama la piata si tobogan si eu mi-am reluat pentru scurt timp hobby-ul preferat, ala de uitat pe geam cum se leagana frunzele mestecenilor in tacere. Dupa aia urmeaza pranzul si biberonul si poate si plecatul in scopul achizitionarii bibliotecii respective. Tocmai a inceput biberonada numarul trei…

Aucun commentaire:

Cât câcat de timp liber fara retele sociale

Mi-am dat seama, nu cu uimire maxima, ci asa, moderata, ca nu am nevoie de facebook ca sa imi incep ziua, sa ma cac, sa imi pierd timpul in...