dimanche 10 avril 2011

Panaceu universal

- Pentru probleme tipic femeiesti -

Se stie din negura timpurilor ca oglinda e dusmanul cel mai iubit al femeii. Relatia se reinnoieste in fiecare zi dis de dimineata, in drum spre buda cand trec prin fata baii de unde ma priveste innegurata, fara a-mi arata inca cearcanele si coafura valvoaie. E doar acalmia dinaintea furtunii iscate de lumina orbitoare din bucatarie, reflectata in oglinda de pe masa, neaparat fata care mareste: uite-un cos pe care nu-l aveam ieri, si sprancenela iar au crescut ca nebunele, ni si suvita asta care nu vrea sa stea sub agrafa, parca a mai aparut un rid pe la ochi - dragostea nu-i neconditionata intre noi, de aia relatia incepe sa se strice pe aici pe undeva.

In continuare asist la o degradare a ei, cand ma mut in fata consoartei ei din dormitor in care ma vad din cap pana-n picioare. Tre' asadar sa imi schimb hainele, primul rand a fost ales in mod complet neinspirat, la fel si al doilea. Ma uit cu groaza la colaceii care apar pe deasupra marginii nadragilor, decolteul arata prea multe sau prea putine, si mi se pare mie sau mi s-au ingrosat gleznele? Fundul umpic cam generos pe gusturile mele, parul nu sade bine dupa urechi, sa las centura sau sa o pun pe aia cu fluturi, "prietena" mea nu ma mai ajuta deloc, ma despart de ea de-a dreptul enervata.

In aia de la baie vad ca de fapt nu mi-am pus bine rujul, am si o urma pe dinti - sterg repede, sunt aproape multumita de rezultat, fuga inca o data in dormitor pentru un ultim eventual retus, se face, sunt gata, ne impacam im mod temporar si tranzitoriu.

Ei bine, la toata povestea asta exista un leac, facut cu "mana"-mi proprie inca, in mod artizanal: se ia un bebe de preferinta foarte proaspat si cu dureri de burta care sa se manifeste exclusiv noaptea. Ziua sa doarma cate 3 ceasuri unu' dupa altu. Se imbogateste cu o urma de greutati in a ragai si a se partzai, se adauga o propensitate pentru vomitatul la orice ora din zi si din noapte si o placere intensa de a sta cu tzatza in gura, chiar daca nu manca nimic. Daca nu vrea sa doarma in pat ci doar pe progenitoarea-i, e si mai bine, puterea panaceului creste exponential.

Si uite asa relatia antagonica eu-oglinda dispare nush pe unde, inlocuita fiind rapidos cu aia eu-pat. Ma simt acceptata si iubita cand ma intind (acu reusesc si pe burta) in asternuturi, cand iau perna in brate si ma cracanez de piciorul drept pana la marginea aialalta a patului. Momente intense si scurte, caci tanarul respectiv e in complet dezacord cu bratele mele in jurul pernei. Data fiind scurtimea momentelor, le pot gasi si in relatia eu-canapea, eu-zombiit prin casa, eu-scaun, eu-oriunde pot inchide ochii 2 minute. E cel mai leac bun impotriva cosurilor, suvitelor rebele, sprancenelor neepilate si restul. Orice femeie cu capul pe umeri ar trebui sa il incerce, zau asa.

5 commentaires:

blo a dit…

:)) imi amintesc de etapa asta. la un moment dat am decis sa ma imbrac frumos, asa ca mi-am pus bluza rosie si extrem de sexy, m-am pieptanat si am apucat chiar sa-mi dau si cu crema pe fata, apoi tot restul zilei am umblat cu un pic de voma pe umarul drept, cu bluza patata de laptele care dadea p-afara, transpirata si cu parul in ochi :))

Ioana a dit…

vai ce-mi place cum vorbim aceeasi limba:) desi azi mi-am permis un mare lux: mi-am epilat cracii: cand unu era sus pe marginea chiuvetei alalalt legana tanarul 2 care se tot scremea la un partz de nush cate ceasuri :) maine creca imi fac chiar si un dus...

dollo a dit…

Citindu-va pe voi amandoua, omenirea se va stinge precum dinozaurii. Nebuna sa mai fie vreuna care face copii! Eu oricum am inchis mustaria, dar zic asa, pentru generatiile de tinere inocente, sunteti nocive precum drogurie, maică :D

Ioana a dit…

Vai dar cum se poate!!!...:)

Eu nu-s impotriva copiilor ci doar pentru demistificarea afacerii asteia, care nu e chiar asa de roz ca la Celine Dion sau d-alde familia Pitt-Jolie. Sa stie omu' clar la ce se inhama inainte sa toasteze cu sampania cea mai scumpa venirea pe lume a continuitatii lui genetice.

Dan a dit…

Scuzati, n-as vrea sa deranjez, as dori daca se poate sa-mi spun si eu o parere. Eu am rams la chestia cu decolteu', nu poa' sa arate prea multe sau prea putine, în total tot doo tre' sa fie ca nu sunteti nascute în '86 la Cernobâl.

Cât câcat de timp liber fara retele sociale

Mi-am dat seama, nu cu uimire maxima, ci asa, moderata, ca nu am nevoie de facebook ca sa imi incep ziua, sa ma cac, sa imi pierd timpul in...