dimanche 13 mai 2012

Revenire

Dupa o perioada de laxitudine maxima, cunoscuta stiintific sub numele de lene, revin cu impresii. Am fost spectatoare a urmatoarelor evenimente: o pre-alegere si o alegere de presedinte, a iesit ala de seamana cu Krtek, aka Flanby, adica crema de zahar ars. Sa vedem cum creste el salariile profesorilor si cum creeaza saijdemii de posturi de profesori. Daca tot ii gratuita vizionarea, o sa stau si in continuare.

Am mai asistat si la reprize de ploaie in Bretagne, cam 5 pe zi gen, in medie, si am mancat si am beut. Nush cum am reusit sa nu pun nici un kil pe mine, desi mancam de cel putin 2 ori pe zi. Ma uit cum se scurg blugii din ce in ce, am trecut la fuste pe care la incing cu curele. 

Majoritatea timpului nu am facut nimic, nici in Bretagne, nici acasa in vacanta, decat am constatat ca ce repede trece timpul. Ritmul se incetineste insa cand ma uit neputincioasa cum tuseste iar Victor de ceva zile, ca dixit doctorul ca putem sa intrerupem tratamentul de fond, ca nu a mai facut nici o criza. Cum l-am intrerupt, cum a venit criza. In prima noapte a dormit hazbandul cu el in balansoar, a doua nu mai stiu, dar sigur batuiam pe undeva prin casa, nu in pat, a treia a dormit cu consortul in pat la noi, si eu cu Pili. Crizele se deruleaza in felul urmator: tuseste si plange, tuseste si urla, tuseste si plange, tuseste si vomita, tuseste si urla cam toata noaptea. Si ziua.

Profesionalmente, am fost martora unei ameliorari simtitoare a calitatii cursurilor, gen mere treaba ca lumea. Pacat ca tinerii nu prea invata. Mai voiam sa zic ceva, da' am uitat intre timp. 

A, azi am fost parte activa: la cumparaturi la piata de cartier de primavara. Haine de copii cu 1 euro, papuci pentru mine cu maxim 8, Camper nu alta. Am facut garderoba de vara piticilor si eu am economisit cel putin o suta (si ceva) de euro, cat costau Campersii aia in magazin. Constat cu mai multa placere decat uimire ca terapia prin cumparaturi ramane acelasi panaceu extraordinar care a fost intotdeauna pentru mine.

PS: asta-i Krtek noul presedinte francez:

10 commentaires:

Dan a dit…

Sincer, n-as vrea s-o duc mult mai bine cu olandezu' ca n-ar fi normal pe vremurile astea. O sa plateasca juniorii nostri de-o sa le sara capacele!

Anonyme a dit…

eu am ratat toate targurile pentru copii..sper sa reusesc sa ajung totusi candva prin vreunul, nu de alta dar pufosului ii cresc laboantele de parca sta cu ele in apa..

Adi a dit…

Stiam eu ca seamana cîrtita cu cineva cunoscut!!:))

Ioana a dit…

@Dan: in orice caz, criza e de vina:)

Ioana a dit…

@blo: eu am invers problema: i-am luat 2 perechi de sandale de stromfalit cu ele prin ro la vara, si amandoua is mari, nu are mai mult de 19. ii lung, da are niste picioare de gheisa chineza:)

Ioana a dit…

@adi: si eu tot imi bateam capul cand se uita victor la desena, ca aduce krtek asta cu cineva, si dintr-o data mi-o picat fisa. pacat ca nu are ochelari

dollo a dit…

Camper cu 8 euro. Bun târg! Rinichii ce mai fac?

Ioana a dit…

@Dollo: avea tanti aia 5 perechi de ei, cu de la 8 la 10 euro, dar erau 37, daca erau 38, ii luam pe toti.

Rinichiul deocamdata e normal, am scanner in august, de control, deocamdata au trecut discutiile despre scosul lui, mersi de intrebare.

O femeie a dit…

sa va fie de bine shopping-ul.
Cetii si despre rinichi, sper ca se refera la ala de la macelarie.

Ioana a dit…

@arakelian: foarte bine mi-o fo', mersi. Rinichiul e al meu propriu, sper sa nu ajunga pe masa f-unui macelar diplomat in medicina...

Cât câcat de timp liber fara retele sociale

Mi-am dat seama, nu cu uimire maxima, ci asa, moderata, ca nu am nevoie de facebook ca sa imi incep ziua, sa ma cac, sa imi pierd timpul in...