mardi 23 octobre 2012

Weekend prelungit

Vine mintenas vacanta. Ideala. Philippe ii bolnav, tuseste si are febra. Vic se chinuie sa se cace la veceu, azi m-a tinut langa el sa se uite pe laptop la jucaria de i-am promis-o cand reuseste sa scape de scutec. Dupa aia a trecut sa se uite la trenuri, si la un moment dat mi-au amortit picioarele si l-am tras de pe buda. Nu a facut nici un caca, normal.

In rest planuri mari de weekend, plecam la Barcelona. Hazbandu' ca sa cautam ghid, sa vedem unde mergem, ca ii fain alea alea, lui ii place turismul si vizitatul de muzee si locuri turistice. Io i-am promis solemn ca in prima zi poate sa dispara toata sagrada familie si barurile si carciumile si restaurantele si parcurile si monumentele isorice si muzeele si atractiile turistice si turistii si suvenirurile de vacanta si lonely planeturile si tot. Eu sambata dupa ce ajungem vineri si ne calmam ca ne-a tras teapa taxiul sau am ratat trenul sau hotelul ii naspa sau nu au apa calda sau paturile is tari sau preturile mari sau urla Vic ca-l vrea pe taxu (ca de mine nu-i place, dixit "nu plaCE maMA") cand ii la bunici. Sau dupa ce ma calmez cand constat ca am uitat balsamul de par sau dopurile de urechi sau masca de somn sau tampoanele sau hainele groase sau hainele subtiri sau paracetamolul sau altceva.Eu cand ajung deci, DORM. Nu mult, de fapt mai mult ma trezesc cand vrea muschiul meu si nu ala al tinerilor nebuniti dupa biberoane. Si cand ma trezesc in dulcea vointa a muschiului meu ii zic lui hazband de cu seara ca de dimineata cand eu dorm sa se duca sa aduca o cafea de la Starbucks ca sa stau in pat si sa beau o cafea de la multinaitonala si sa citesc. Dupa aia fac un dus si ies sa percep obiectivele turistice. Da' DORM.

2 commentaires:

O femeie a dit…

vacanta placuta!!
Din ce tin minte, Barcelona e bine legata de aeroport - cu tren, si merg bine.

Ioana a dit…

mersi:) asa am vazut si noi, si am gasit un hotel pe strada aia principala, la rumbla sau asa ceva,cred ca este si o statie de tren pe acolo, nu departe

Cât câcat de timp liber fara retele sociale

Mi-am dat seama, nu cu uimire maxima, ci asa, moderata, ca nu am nevoie de facebook ca sa imi incep ziua, sa ma cac, sa imi pierd timpul in...