jeudi 25 juillet 2013

Raspuns la scrisorica

Citii si eu parerea unei studente romance la Londra aici, si sar cu parerea mea:

Catre toti cei care se cred speciali pentru ca:

- locuiesc / nu locuiesc in Romania, America, Anglia, Franta etc
- cred / nu cred in Dumnezeu, Allah, Buddha etc
- asculta / nu asculta manele, rock, jazz etc
- au / nu au copii
- is / nu is albi, negri, rosii, galbeni, roz bonbon etc
- cred / nu cred ca democratia / comunismul / capitalismul sunt supersianumebe
- se inflameaza / nu se inflameaza patriotic
- fac / nu fac sex cu femei, barbati, ambii in acelasi timp
- fac / nu fac avort


SUNETI NISTE PROSTI

Aucun commentaire:

Cât câcat de timp liber fara retele sociale

Mi-am dat seama, nu cu uimire maxima, ci asa, moderata, ca nu am nevoie de facebook ca sa imi incep ziua, sa ma cac, sa imi pierd timpul in...