lundi 12 juillet 2010

In caz de noua pandemie


5 commentaires:

Anonyme a dit…

Doamne fereste sa te doara:))))))

Cris

Dan a dit…

Are dreptate, se pare ca-i nasol rau!

Ioana a dit…

Probabil e o posibila reactie adversa, mneferi zic si io, nu se poate garanta lipsa totala de dureri, bine ca vindeca pandemiile.

Dan a dit…

Pentru ultima pandemie m-a durut si pe mine fix acolo, dar asta n-a ajutat cu nimic. Totul a fost si a ramas penibil si banii pierduti. Despre riscuri, mai vedem dupa mai multi ani...

Ioana a dit…

Pe mine drept sa iti spun m-a durut o tzar, nu in zona aia:) ca aveam bibilu de o luna si ceva, si ne-am vaccinat pentru el, m-am simtit mult mai linistita dupa.

Cât câcat de timp liber fara retele sociale

Mi-am dat seama, nu cu uimire maxima, ci asa, moderata, ca nu am nevoie de facebook ca sa imi incep ziua, sa ma cac, sa imi pierd timpul in...