lundi 24 janvier 2011

Ce mie nu-mi place

Na, a venit momentul sa imi vars umpic naduful si sa eman o critica in general la adresa diversilor si diverselor care imi bantuie sau mi-au bantuit viata. Mai bine zic ce nu imi place, ca termin mai repede (se vede ca am o latura pozitiva mai pronuntata decat banuiam), asadar nu imi place de cei care:

1. nu iarta in veci, sau zic ca te iarta si nu uita - n-am inteles niciodata cum pot unii sa zica "te iert" si cu orice ocazie sa iti aduca aminte de obiectul iertarii pe care tocmai ca vrei sa il uiti. Asta in cazul in care am gresit si accept ca am gresit si imi pare rau ca am facut-o si ma mai si analizez sa vad de ce si cum pot sa nu mai fac a doua oara aceeasi chestie. Nu am nici o problema sa zic ca am gresit, sa imi cer iertare, sa trec peste si sa nu stric o relatie. Am ceva probleme cu cei carora le gresesc, care se fac ca dau cu buretele si vezi ca de fapt tot au asa ca un spin in cur si ii manca limba din cand in cand sa dezgroape cacatul, de obicei cand ti-i lumea mai draga sau mai grea.

2. sunt foarte entuziasmati de un plan si se dezumfla la fel de repede. Stiu ce-i aia sa fii impulsiv, si eu sunt asa, dar daca ma inham la ceva, fac tot ce pot sa o duc la capat, chiar daca pe parcurs scade entuziasmul. Vai, hai sa mergem acolo weekendul urmator! Cum sa nu, luam masina, facem aia, aialalta, sa vezi ce fain o sa fie! incepi sa te si imaginezi prin locurile respective, si dupa aia auzi ca Vai, nu mai pot, am piscina weekendul ala.

3. nu au simtul umorului. Oribil.

4. se iau (prea) in serios. De parca ar fi intr-o permanenta misiune de evitare a apocalipsei, doar ei singuri contra tuturor. Autococotati pe un piedestal permanent, tre' sa platesti bilet si sa stai la rand sa auzi un cuvant de la ei, sa iti zica in 99,9% din cazuri ca opinia/solutia ta e de cacat.

5. nu vad padurea de copaci. Am lucrat o data cu o colega in binom, cica impreuna ar fi trebuit sa terminam treaba mai repede. Ce mi-ar fi luat mie singura 3 ore max, s-a transformat intr-un weekend intreg in urma "colaborarii". Dupa ce am reusit sa punem la punct treaba, ma trezesc cu ea dupa 2 zile ca nu-i convine nush ce rahatel si schimba totul. A ajuns sa faca un lucru total diferit de ce planuisem impreuna, mie nu mi-a chiar placut ce facusem nici atat, da' ca sa scap mai repede am lasat dupa ea, si iaca asa 2 zile pe apa sambetei (lucram la un plan de lectie). Detaliul care ii dadea dureri de cap era o mutra pe care o desenasem pentru un exercitiu, cica avea gene prea lungi pentru un baiat (!!). Si cand a schimbat mutra, a mai schimbat si exercitiile de pe foaie.

6. au detalii "intime" de aparat. Si dupa ce ii stii de ani de zile, tot la nivel de discutie in metrou ai ramas. Am intrebat pe niste "prieteni" cat a costat apartamentul lor, nu ca sa fiu indiscreta, dar asa, ca sa vedem la ce sa ne asteptam in cautarile noastre. Se uita gigelu' la mine de parca i-as fi cerut sa imi zica lungimea penisului dumisale in inci si el e francez. Un pic cam indiscret, dar uite atat a costat. Nu am fost prea buna niciodata la stiutul regulilor astea de societate, ce se intreaba/discuta si ce nu, ca pe mine daca ma intreaba cineva ceva si nu vreau sa zic, spun ca nu vreau sa discut respectiva treaba, fara jigniri suplimentare din priviri sau tonul vocii. Mare lucru.

7. ultima categorie, combinatia abuzatori de diminutive + persoana intai plural si discurs romglezesc. Vai, cat de bine arata copilasul tau, ce bine ii vine tricouasul si pulovarelul! Ne place sa umblam imbracati frumos, nuuuuu? E asa de cute, really...Am dormit bine azi? Daaaaa? Oh my god, ce mutrisoara draguta face cand isi bea lapticul! I-au iesit dintisorii? Daaaa, si ne-a durut tare tare? Maselutele mai multisor? It's OK, really, si noi am plans cand ne-au iesit maselutele, am facut si temperaturica. By the way, neaparat sa ii pui cremica X, e the best! Creta care scartie pe tabla e dulce simfonie fata de...de chestia asta. Si de restul.

2 commentaires:

animaloo a dit…

uanderful punctisorul 7. Ne place!

Ioana a dit…

Da, si noua, mai ales ca dau de el in fiecare ziulica, I swear...

Cât câcat de timp liber fara retele sociale

Mi-am dat seama, nu cu uimire maxima, ci asa, moderata, ca nu am nevoie de facebook ca sa imi incep ziua, sa ma cac, sa imi pierd timpul in...