jeudi 3 novembre 2011

S-o terminat vacanta-n Franta

Mi-am terminat si eu calmantele pe care le luam in loc de somnifere, ca ma trezeam (trezesc) pe la 3 noaptea si de atunci pana suna ceasul numar oi, sau alte bestii, de am ajuns sa nu mai stiu "pronunta" numerele atat de departe de infinitul pozitiv am ajuns. Acu ma multumesc cu ceva pastile cu valeriana care miros a pipi, dar cica tre' sa le iau o luna. Le iau de o saptamana si in afara de un gust infect nu constat alte chestii iesite din comun.

Continui cu Magnebe6le, ca poate ma destresez, ca-s stresata, si cu inca unele cu B6, ca de la stres imi cade parul, si mai iau si fier, care ma constipa. Din cand in cand mai iau si laxative, sa ma deconstip. Ce mai iau, ce mai iau...a, niste picaturi de somn de mi le dadu un medic acu 2 ani cand iar eram stresata si nu puteam dormi, au expirat de 2 luni, dar te mai uiti... mere? mere.

Iar m-am apucat sa nu mananc, dar nu am timp, la scoala am cate doua ore jumate pauza joia si vinerea, dar am chestii de facut si nu vreau sa firmitesc paine pe tastatura, deci la un moment dat o dau pe apa si mar. Am cinjcinci de kile si tot un metru saptejcinci, cat aveam in liceu, toti nadragii cad de pe mine. Incerc sa mananc in weekend, dar cateodata mi se face rau cand mananc, deci contez clar pe urmatoarea vacanta sa ma apuc sa ingurgitez normal.

Azi 3 pici de a sasea au stat cu mine in pauza, un ceas, sa ii fac sa repete nush ce, am tot repetat, mor de dragul lor, sunt asa de faini cand povestesc detalii despre viata lor cu toata increderea, si le iau asa de in serios de parca ar fi primii si ultimii care trec prin "aventurile" alea. Este unul care seamana cu Victor, blondoran si buclat si slabut, la fel de agitat, dar cand ramane la urma cu mine, parca-i altul, se transforma in cel mai genial si dragastos pui de gaina, iti vine sa il iei in palma sa-i sufli in cioc atata-i de dulce.

Gagicuta care a stat cu el si inca unul imi zice cu o naivitate dementiala, dupa ce se uita pe orarul meu: "vai ce dragut, aveti numai ore de engleza". Prima data am crezut ca glumeste, dar nu, era pe bune "invidioasa" ca fac numai engleza. I-au explicat colegii cum vine cu orarul, si a "inteles" pana la urma.

Unu' mai mic si mai gingas de a patra imi zice azi, dupa ce l-am certat ca nu tacea din gura "oui, maman".

Cand ma striga unu' altu' "teacher" parca creste inima-n mine: nu-mi vine sa cred ca am ajuns sa fac ce am visat sa fac o viata intreaga. Nu m-am simtit atat de profund impacata si multumita de cand i-am nascut pe bibili si i-au pus pe mine. Credeam ca o sa imi pis ochii, cum faceam inainte cand ma uitam pe la teleu la cate una care nastea, dar nu, a fost un moment atat de perfect la locul lui, parca il cunosteam dintotdeauna, incat am ramas fara cuvinte si fara sentimente. Numai bebeul.

Si acu' inapoi la lucru, cica ma titularizeaza in decembrie. Pana atunci mai am doua cursuri unde ne pune pedeefuri teoretice ca sa invatam cum sa facem practic o lectie, si ni le mai si citeste, de parca am fi chiori. Fain. Dupa patru zile de pedeefuri din astea de la 9h la 16h cu un ceas pauza, ei zic ca stagiarii pot sa fie profi. Fara sa puna mana pe un creion sa scrie niste activitati la un "listening" sau "reading", doar asa, ne fac "din cuvinte". Magnific, nu?

6 commentaires:

Anonyme a dit…

:) simpatici piticii tai :)

Zergu a dit…

Felicitări pentru titularizare. La kilograme, îți dau eu din câte am în plus. Mă pot lipsi lejer de vreo 20 :D

O femeie a dit…

haha, strangem mana de la mana si iti dam niste kg. Avem cu ce sa iti facem fundu mare :)

Ioana a dit…

@blo: azi iar au stat cu mine un ceas si ne-am povestit de numa': blondul desena hamburgeri care semanau cu niste ozeneuri pe tabla, si fatuca facea copaci si iarba si ploaie. nici nu am apucat sa mananc, asa mi-a fost de drag sa ma uit la ei :)

Ioana a dit…

@zergu: inca nu-s chiar titulara, mai tre' sa trec de o inspectie inainte, sau nu, inca nu se stie, nimeni nu stie nimic:)
Chiar douazeci de kile nu incap pe mine, fo 5-6 asa, ar merge, le-as lua bucuroasa, ca azi am constatat ca imi mai trebuie o gaura si la curea :(

Ioana a dit…

@arakelian: altadata as fi sarit de fundu' meu mare in sus la asa o replica, acu chiar ma ingrijorez ca imi dispare si vaga urma de celulita de pe el, nu o sa mai recunosc de loc peste fo luna :)

Cât câcat de timp liber fara retele sociale

Mi-am dat seama, nu cu uimire maxima, ci asa, moderata, ca nu am nevoie de facebook ca sa imi incep ziua, sa ma cac, sa imi pierd timpul in...