samedi 26 novembre 2011

Apogeul plangerii

Ca tot am inceput cu ele "in public": in clasa de straini mi-au aciuat o moldoveanca, doi romani, doi brazilieni si un polonez care nu vorbesc o boaba de franceza. Ma inteleg cu ei in felul urmator: cu moldoveanca si romanasii in romana, cu brazilienii, nu, cu polonezul o pun pe moldoveanca sa ii traduca in rusa ce are de facut. Unul din romani scrie de parca ar fi in clasa intai, alalalt in a doua, o litera de mana, trei de tipar, nici un cuvant in engleza nu-i scris cum trebuie. Polonezul mai mult nu intelege (sau se face ca nu intelege) ce are de facut, si la sfarsitul orei nu are mai nimic in caiet.

Asta dintr-un total de fo' 10 elevi, dintre care draguta din Coasta de Fildes pronunta in engleza cum se scrie, dar e simpatica, lucra de numa, insa nu-i reuseste mai nimic. Face cursuri de a treia in paralel, ca dupa un an cica musai sa ii integreze in ceva clasa conform varstei lor. Deci acum am 4 nivele pentru care tre' sa pregatesc cursuri, ca alea de a sasea nu le mai pot face cu curcubeul asta de nationalitati exotice. Asta pe langa cele doua brazilience care vorbesc engleza (aproape) la fel de bine ca mine, care fac lecturi de a treia, si de care tre' sa ma ocup in paralel.

Si creca ma paste o infectie urinara ceva, ca am febra si ma dor rinichii, a trecut ceva timp de cand faceam cam 2-3 pe an din cauza oboselii, acu vad ca revin cu succes. Si ex-biroul meu, la 2 statii de tramvai de mine, o duce bine, mersi...vacooooooooo

6 commentaires:

Anonyme a dit…

Ma, nu suna bine deloc :( Nu o sa o tii mult asa.

Aia de trebuie integrati, nu tu trebuie sa ii integrezi, nu? Sunt in CLIN/CLIS/ULISE (nush cum pisici le mai zice claselor astora) si deci se plimba din clasa in clasa, nu? Cel putin asa intelesesem eu, cam asa se procedeaza. Nu vad de ce ii dau pe astia care abia stiu sa scrie, la engleza, de parca asta le mai trebuie.
Sistemul, imi pare mie, cam suge si e prost organizat.
Sper sa reusesti sa gasesti o metoda mai simpla pentru a pregati clasele, ca nu suna deloc amuzant ce ai tu de facut si de suportat.
Curaj, mult. Si sanatate.
*hug*

Ioana a dit…

CLA le zice, ii integreaza "de us" de undeva, da pana una alta, tre' sa le fac engleza.

Metoda simpla e sa imi bag picioarele si sa ma duc la birou inapoi, astept rezultatele de la titularizare si gata cu sistemul.

Mai noi cica e un proiect de lege pe tuzla care vrea ca profesorii sa fie evaluati de directori, nu de inspectori, si sa mai bage si ore suplimentare...

Anonyme a dit…

Asa, asa, bagati ore in plus, trageti ca boii la jug...doar ce aveti de facut? Mi-e scarba.

Ioana a dit…

L-as invita pe ala de-a avut ideea cu orele in plus sa stea o saptamana intr-o scoala cu 18 ore de predat, si dupa aia sa spuna ca inca 7 ore nici nu se vad...

Anonyme a dit…

Ar fi o idee. Asta ma intrebam ieri... inspectoarea vietii o predat macar o saptamana, ca sa vada cum e si sa comenteze dup-aia ca ba, trebuie sa ii lasi sa vorbeasca in timp ce tu incerci sa faci treaba cu ei?

Ioana a dit…

Habar n-am, nici ca ma intere' la momentul asta, vorba aia "cei care nu pot sa faca, sunt profesori, si aia care nu pot sa fie profesori, is inspectori":)

Cât câcat de timp liber fara retele sociale

Mi-am dat seama, nu cu uimire maxima, ci asa, moderata, ca nu am nevoie de facebook ca sa imi incep ziua, sa ma cac, sa imi pierd timpul in...