samedi 24 décembre 2011

Ze masa de Craciun

Si totusi, am facut pregatiri pentru Craciun, in sensul ca mama a trebaluit prin buca de pe la 10 dimineata pentru a infaptui niste sarmale si o placinta cu mere. Eu am supravegheat mai tanarul membru al familiei, care azi a facut greva somnului si a fost intr-o continua catarare pe diverse suporturi solide sau mai putin, urmate de cazaturi zdravene sau mai putin. Am curatat si un kil de mere.

Seara ne-am pus la masa in trei, caci juniorii au picat in urma grevei (Victor a executat-o si el, ca Philippe nu-l lasa sa doarma cu plansete diverse) pe la 8 seara, de unde am preluat stafeta cu sarmele si o sticla de vin bun, ceva din 1996, care gadila in mod placut papilele. Am ascultat povestile mamei de cand era ea in liceu si iesea seara numai cu bilet de voie de la conducerea scolii si la filme numai cu clasa. O data a prins-o mosu', care era directorul scolii, si a pedepsit-o. A purtat uniforma pana la terminarea liceului, si i se parea normal (si mie de altfel). Normala i se parea si practica agricola (si mie), si mi-am adus si eu aminte cum lucram la cules de porumb, cartofi si sortat arpagic de prin a cincea pana printr-a a opta. In rest, numai voie buna si sarme de calitate. Dovada:



PS: planta de pe masa e loctiitoarea bradului, aia de care tragea Philippe mai deunazi si-i manca frunzele.

Aucun commentaire:

Cât câcat de timp liber fara retele sociale

Mi-am dat seama, nu cu uimire maxima, ci asa, moderata, ca nu am nevoie de facebook ca sa imi incep ziua, sa ma cac, sa imi pierd timpul in...