samedi 31 décembre 2011

2011 pe scurt pe luna

Ianuarie: nu mai stiu
Februarie: am fost la Londra, mi-am luat papuci
Martie: am nascut
Aprilie: aveam doi copii
Mai: tot doi copii, desi seamana mai mult cu douazeci
Iunie: ziua mea, nu mai stiu ce am primit cadou, dar am fost la restaurant (sau nu? nici asta nu mai stiu exact). Am fost la Timisoara. Au fost o tona de grade Celsius.
Iulie: am fost la munte, asta micu inca se trezea de 10 ori pe noapte, acum parca ar fi patruzeci de copii
August: creca ala micu' a inceput sa doarma mai bine. Am fost in Bretagne.
Septembrie: a inceput scoala, a venit mama, mi-am realizat visul, era sa crap din cauza lui, am fost la restaurant (vietnamez)
Octombrie: continui cu crapatul, dar e visul meu, am fost la restaurant (francez)
Noiembrie: inspectia, bagat picioarele adanc in vis
Decembrie: scos picioarele din vis (desi erau bagate pan' la fund), reinceput un ceva care seamana cu viata normala. Philippe are doi dinti, Victor ii turbat (dar dragut). Am fost la Rouen. Mi-am luat papuci.

Concluzie: ma lasa memoria, cresc la ani si fire albe, is curioasa cat o sa ma tina sa nu ma vopsesc pe par...in rest sa auzim numai de bine! Am multi papuci...

2 commentaires:

Litereşicifre a dit…

Douăzeci, apoi patruzeci, deci deduc că mi-e bine cu una singură?

Ciudat e că eu nu-mi amintesc din 2011 decât vara şi ultima lună... Tot cu un vis are legătură :) Vis din care am să mă trezesc în iulie, după care am să-mi reiau viaţa mea normală :)

Să ai un 2012 bun şi frumos şi să crească cei "patruzeci"!

Ioana a dit…

'ai de capul meu, al doilea adaugat la colericul de primul, e ceva de neinchipuit, stai cu una singura, ca stai bine:)

eu m-am chinuit sa imi aduc aminte cate ceva, ar trebui sa fac asta mai des, ca uite si tu, ajungi la sfarsitul anului si ii ca cum n-ar fi fost:)

un an fain si tie, spor la crescut mamzela:)

Cât câcat de timp liber fara retele sociale

Mi-am dat seama, nu cu uimire maxima, ci asa, moderata, ca nu am nevoie de facebook ca sa imi incep ziua, sa ma cac, sa imi pierd timpul in...