jeudi 27 décembre 2012

Avantajele de a fi adult

Uno: é&"çà_'(çà_èç_²&é"ç_ç(_)$à²)=éààé_'"çàè(çè(_eu_'è(-à&*$^ù*ù. H^àç"_'((è)=&çéà'=à)"ç'(àç !!!(uau), )é&"è'(='(-*'"à-(('ç_-çè=&é)"à'ç=é")'à)à). Eeeeeextraodrinaaaaaaaaaar!!!!!!!!!!!!!

Secundo: ù$*^$é'(à'"_-çè&"ç==)à(ù**ùù*^$$à)')ç"à()_çèà&é_=&)à=&=== !!!!!!!!!!! ^é"_ç'("'-_èé"à='_ç)çà&é=)"çàà_(*ù$^$ùù*^$)à'(ç-_à=_)&==. Iiiiiiiiiiincreeeeeeeeeeeedibiiiiiiil!!!!!!!!!!!!!!

Terzo: nici nu stiu ce as mai putea adauga dupa primele doua, atata is de fabuloextraormirifice, dar iata:
- nu te mai obliga profii sa faci teme: te obliga seful sa indeplinesti planul. Daca nu indeplinesti planul, nu mai ai note proaste, ai taiere de salar.
- nu te mai obliga mama sa mananci ce nu-ti place: te uiti in jurul tau si cand ai hotarat ca esti cu 500 de grame mai gras decat )é"_'($')ç-$éà('-=à)=éà) nu mai mananci nimic.
- poti sa fii in somaaaaaaaaaaaaaj!!!!!!
- poti sa iti faci tu insuti/insati copii, ca sa te bucuri pe deplin si integral de cele 10 minute de liniste pe zi cand sau se pisa, sau  ^=é"_'è'()&(ù$^*ù$^$^$$&é"''*ù sau distrug cartile in biblioteca. Nu-i asa ca mori de nerabdare sa ai 10 minute de liniste?!?!? Imi zici tu mie ca nu-i fain sa ai copii!!!!!!!!!

Mai sunt evident o gramada de ele, printre care urmatoarele, care erau dar vise cu cai verzi pe pereti cand nu eram adult; lasati asadar copiii sa vina la mine pe blog:
- poti sa mananci bomboane seara (acu' mananc una), si dupa (tadada dadam paaaaaam paaaaaaam), POTI sa nu te speli pe dinti!!!!!!!!!!!!
- poti sa iti colorezi parul in ce culoare vrei (daca esti gata sa infrunti privirile dezaprobatoare ale mamei)

Sa visati, copii, la cand o sa fiti mari, ca nici nu se compara!



4 commentaires:

Dan a dit…

Si când ajungi în sfârsit mare îti dai cu pumnii în cap ca nu mai esti mic.
La multi ani!

Ioana a dit…

Adevar grait-ai. La foarte multi ani si tie, frumosi si pasnici.

blo a dit…

:)) ieri in timp ce astia se bateau reciproc in cap cu diverse masini si bormasini si urlau printre zgomotele facute de masina de politie care patrula pe hol in fata bucatariei, l-am intrebat pe mascul de ce am vrut noi copii, ca zau ca nu mai tineam minte :)))
ma duc sa mai mananc o bomboana si sa nu ma spal pe dinti!
ah, stai ca ai uitat inca un beneficiu: dreptul de veto! :D nu uita maine sa le spui cate un NU hotarat din cand in cand :))

Ioana a dit…

zau ca nici eu nu-mi pot inchipui cateodata ce-o fost in capul nostru (mai mult al meu, recunosc) da ziceam ca viata nu-i viata fara tzangalici:) si astia se bateau ieri ca chiorii pe aspirator de jucarie si carucior, tot in bucatarie, pe gresie, normal. vecinii nostri de dedesubt is niste eroi, pe bune, ca mereu aterizeaza in bucatarie cu chestiile cele mai zgomotoase si inca nu ne-au zis nimic urat, ba chiar is intelegatori. io de-as fi fost in locul lor, fara copii, chemam politia demult:)

Cât câcat de timp liber fara retele sociale

Mi-am dat seama, nu cu uimire maxima, ci asa, moderata, ca nu am nevoie de facebook ca sa imi incep ziua, sa ma cac, sa imi pierd timpul in...