mardi 24 décembre 2013

La coafor, dentist, cu trotineta

Am fost recent la coafor...glumesc, normal, ca de fiecare data:

...ultima data cam acu doi ani, si de atunci mi-am lasat si varfurile sa se imparta in cate vor ele. Le-am ciopartit eu azi in oglinda, macar ii gratuit si stiu exact pe cine sa injur daca nu iese cum vreau eu.
 
In alta ordine de idei, cu totul diferita, oare nu le zice nimeni niciodata (banuiesc ca nu) dentistilor sa nu mai puna intrebari deschise gen, sau sa constate chestii cand pacientul ii intins pe spate pe un scaun/fotoliu care nu are brat in dreapta, deci tine mana dreapta cu aia stanga, si mai tine si matul ala de aspira saliva in gura (care face zgomot ca un mini aspirator sau ceva) si mai aude si masinariile alea care il fac sa isi doreasca o moarte rapida si fara dureri mai mult decat inca 5 minute pe scaunul/fotoliul ala fara brat in dreapta, cu mini aspiratorul in gura si zumzaitul care fac 10 minute sa para ceva care sa faca sa paleasca eternitatea. Sa le zica cineva asadar, ca eu am fost deja mai mult decat nepoliticoasa cand incercam sa ihihai fara sa dau din cap, sa nu deranjez aspiratorul, ca sa continui conversatia madamei dentiste totusi, foarte de treaba de altfel.
 
Tot in alta ordine de idei, ieri am fost la parc cu trotineta. Asa senzatie nu am mai avut de niciodata, ca nici cand eram mica nu am avut trotineta, numai tricicleta, pe care mi-au furat-o a doua zi din fata blocului. Mai aveam si patine, dar pe zapada din fata blocului nu se compara. Plus ca batea vantul si trotuarul era usor in panta, in directia in care batea vantul, deci doua impinsaturi si pauza pe cam juma de strada. La parc, aceeasi poveste, nu stiu cum pot unii sa nu mearga cu trotineta la lucru cand sunt distante rezonabile, doua trei statii de autobuz gen, ca eu nu mi-as mai lua piciorul de pe ea. Pacat ca nu pot sa urc dealul meu cu trotineta, m-as duce cu ea in fiecare zi la scoala.
 
Si totusi cel mai important ar fi sa le zica cineva ceva dentistilor...

Aucun commentaire:

Cât câcat de timp liber fara retele sociale

Mi-am dat seama, nu cu uimire maxima, ci asa, moderata, ca nu am nevoie de facebook ca sa imi incep ziua, sa ma cac, sa imi pierd timpul in...