vendredi 13 décembre 2013

Mosule, 3 trenuri din 3 la anul

Nu pentru mine, ci pentru nefericitii care au cu trej de kile prea mult ca sa incapa in cei 10 centimetri patrati de RER B la orele de varf, care mai raman dupa ce urca slabanogii. Si care cred ca urmatorul tren, cand circula unul din trei, o sa fie mai gol. Ca eu am incaput. Poate ei o sa incapa la anul. Sper.
Cu care tren m-am dus la dracu-n praznic dupa ce am asteptat doojcinci de minute in frig RER-ul C. Care a venit, unul din trei. Care se oprea in statii cate 3 minute. Care nu aveam loc sa ma tin de bara, si m-am pravalit peste vecinul care statea in buzunarele mele inainte sa-mi termin gandul ca "poate daca nu ma tin de bara, nu ma pravalesc totusi peste vecinul din buzunarele mele daca pune frana brusc".
 
Nu am intarzaiat la "formation" decat o juma de ora, ceea ce a fost minunat, vazand ca mai mult de jumate din cei care erau acolo luni, nu erau joi. Dar m-am plictisit tot timpul, de unde am hotarat sa ma cer inainte de termen, ca mai bine stau in gara la -3 grade si ma uit la tinerele in balerini fara sosete, dar cu fularele de 5 kile la gat. Ceea ce am si facut, timp de alte dooj de minute, ca tot unul din trei circula, cu exceptia ca unul din trei din cinci se oprea in gara unde eram eu. Tot 3 minute statea in statii, de unde am facut un ceas pana la RER C, la care am gresit peronul, normal. Noroc ca nu m-am urcat in f-un tren, care unul din trei cum veneau, cine stie cand mai aveam unul ca sa ma intorc doua-trei statii, cat m-ar fi trebuit sa-mi dau seama ca nu-s in trenul bun, care de plictiseala inchideam ochii si motaiam, ca ce sa fac un alt ceas in el altceva.
 
Fuga repede pe scari la hal'lalt tren, care taman intra in statie, norocul meu. A, poate Mosul sa-mi aduca si un sfert de simt al orientarii cu ocazia celor trei trenuri din trei, ca in loc sa cobor scarile cand am ajuns, am urcat altele, pe care le-am coborat cand m-am trezit ca unde naiba sunt pe dealul ala. Hei-rup la vale, pe jos dooj de minute, pe -5 de data asta, fara manusi, ochelari, caciula, ca tocmai imi spalasem parul, si aveam ibuprofen cacalau acasa, deci nici nu se punea problema de caciula. Am luat doua pana la culcare, ca nush de ce creierul imi zvacnea in mod ciudat pe la tample si in general prin tot craniul. Mai mult frontal decat tamplar, deci am dat si cu untura Tiger, din care nu mai am cacalau asa de mare, deci am pus-o si pe aia pe lista.
 
In rest, "formation" destul de lenta ieri, am ajutat-o pe colega de grup sa-si faca niste cursuri, ca ea "si le-a uitat" acasa sau la scoala, deci nu mai stia exact "ce a facut si ce nu", si cand am decis ca curu' meu, ajunge, am plecat.

Aucun commentaire:

Cât câcat de timp liber fara retele sociale

Mi-am dat seama, nu cu uimire maxima, ci asa, moderata, ca nu am nevoie de facebook ca sa imi incep ziua, sa ma cac, sa imi pierd timpul in...