vendredi 6 décembre 2013

Merry Christmas, Madame Loanna

Saptamana trecuta am terminat appraisal interview pe anul asta, uite rezultatul:



Bonjour,

C'est Sonia,
Je vous envoie ce message pour vous dire :
" You are my favorite English teacher and I love you!
Too bad you do not soyer the 09/12/13 and the 12/12/13.
You are truly the best teachers !"
 

Saptamana asta am luat cu mine la scoala niste panglici aurii si argintii si niste stelute primite de la Yves Rocher, care ma imbiau sa cumpar trei produse ca-mi dau panglicile cadou, n-am putut sa rezist, normal, daca e gratis, dau si un ban. Le-am dus pe toate, si o coroana de brad la scoala, sa le impodobesc. Cand le-au vazut aia micii, au sarit pe mine, sa-i las sa decoreze ei, i-am lasat, ca-i ador, normal. Mi-au consumat o rola nou-nouta de scotch ca sa lipeasca panglicile alea peste tot, din care trei sferturi au cazut deja, da' nu-i bai, s-au distrat in pauza. Care pauza, apropos, o fac acu' in clasa cu ei, ca nu mai vor sa plece, nici eu nu as pleca de langa ei :) 
 
Cand suna, francezo-romancele din clasa pe care o iubesc (umpicut mai mult) vin sa ma pupe, si sa ma intrebe daca pot sa stea sa imi desenez ceva. No, urasc cand copiii vor sa-mi deseneze chestii, deci le-am zis sa stea acolo pana maine daca vor. Le-am pus colinde in engleza si am mancat biscuiti si bomboane. Nu multe, ca stiu ca dupa aia nu mai mananca nimic la cantina, am asa ca un déjà-vu la faza asta.
 
Si au stat si azi, sa-si termine desenele, au venit fatucile cu ceva carti cu decoruri de Craciun, stelute, inimioare alea alea, mi-au umplut dulapul de ele, plus pe usa afara, plus au executat ceva felicitari de Craciun, fiecare in felul lui, de care is mai mult decat mandra, si nu stiu cum am facut sa nu-mi de lacrimile cand doua din cele mai timide fete mi le-au adus si mi-au zis "je vous aime beaucoup", uite-le. Nu-s multe, da' mai avem 2 saptamani de scoala cu pauze din belsug:
 
Asta-i de la mega iubirea mea de un metru douazeci maxim, super inteligenta si simpatica (nu le zic, normal, ca am mini, maxi si mega iubiri, nu ma comport cu ea in mod diferit, numa zambesc mai mult in capul meu cand o vad)
 


Asta e de la maxi iubirea mea, blondinet cu ochi verzi, maxi agitat si mega simpatic:



Matzo-vampirul asta e de la maxi iubirea mea brunet cu par lung, maxi agitat si el, super simpatic


 De la timida desteapta si simpatica, o desenat la ea toata pauza, in plus fata de ce a imprimat acasa:


De la alta super timida, dar care face tot ce poate sa participe la oral de cate ori o intreb, si care nici macar nu s-a suparat pe mine cand a luat o nota mai putin buna ca nu si-a invatat lectia (adica 1/20), dar are timp sa recupereze, nu-i asa bai mare. Imi zice Loanna, ca pe site-ul scolii e trecut "Ioanna" si probabil ca nu isi dau seama ca nu-i L, si stiu ei de o Loana de la un reality show Big Brother gen sau ceva, una cu tzatze mari, blonda si semi depresiva. Banuiesc ca e singura Loana de care au auzit in viata lor, dar uite ca isi aduc aminte de ea cu fiecare ocazie, si atunci cand profesoara nu-i blonda si nu beneficiaza de chestii naturale super mari:


 
Abia astept sa inceapa scoala in ianuarie :)

Aucun commentaire:

Cât câcat de timp liber fara retele sociale

Mi-am dat seama, nu cu uimire maxima, ci asa, moderata, ca nu am nevoie de facebook ca sa imi incep ziua, sa ma cac, sa imi pierd timpul in...