lundi 6 janvier 2014

Coco

Am supravietuit vacantei de doua saptamani, si amandoi tinerii is intregi si nevatamati, realizarea mea cea mai mare din 20 decembrie pana in 5 ianuarie. Is vii, adica. Traiesc. Cu pretul a circa un numar nedefinit dar destul de mare de retele neuronale d-ale mele complet iesite din uz, dar ei sunt inca aici.
 
Plus ca in vacanta l-am avut pe Coco cu noi, mascota clasei lui Vic, care nenorocos cum e, l-a avut pe vacanta si nu intr-un weekend, ca majoritatea colegilor lui. A inceput bine treaba, seara il dezbraca de costumul de Mos Craciun si ii punea pijamaua. 9 nasturi cu diametrul de 4 milimetri avea de inchis la bluza de pijama. Noua. Ii multumeam frumos aluia de-a avut ideea sa ii puna o bluza cu noua nasturi cu un diametru de 4 milimetri papusii care urma sa fie imbracata de copchii de grupa mijlocie care inca nu stiu sa se stearga la cur singuri. Deci am adaugat si ritualul imbracarii/dezbaracarii lui Coco la ala al dezbracarii tinerilor, care nu am putut sa fac decat sa ma uit la el deznadajduita de fiecare data, ca voia sa faca singur. A acceptat sa-l ajut dupa fo doua-trei zile, norocul meu.
 
In rest, l-am plimbat peste tot cu noi, grija sa il luam si pe Coco in rucsac, nu numai jumatea din apartament obisnuita cu ocazia iesirilor de orice fel. Care am mai adaugat si niste pantaloni si sosete, ca ultima data a fost in padure si banuiesc ca si-a facut dusul sau baia prin balti, ca numa i-am pus haniele la usacat (toate) cand a intrat in casa.
 
Am fost cu el la restaurant, altul decat la Provins, unde nu i-a zapacit decat pe doi comeseni care isi luau apéro-ul pe terasa, le facea "cucu" dinauntru si "bisous", nu a mancat mai nimic, de altfel si-a adus aminte doar ce desert a mancat cand am completat caietul lui Coco. A, Coco are un caiet in care tre'  lipite poze si povestite aventurile cu el.
 
L-am luat cu mine la Fnac, am trecut pe la Montparnasse, sa se uite la TGV-uri, a concluzionat ca si Coco a fost foarte fericit ca i-am aratat TGV-urile.
 
De Craciun l-a luat la bunici, i-a aratat cadourile si i-a prezentat verii, s-au uitat impreuna la desene, au scris pe pereti si pe masa, mai putin pe hartia pe care le-a dat-o bunicu-so, ca probabil era de calitate mai indoielnica decat peretii proaspat zugraviti. Carioci lavabile, dar totusi lasa ceva urme si dupa ce le stergi de pe pereti.
 
De revelion a stat cu noi pana pe la 9 jumate, si dupa ce l-am scos de sub masa de jde ori si a facut turul salonului in sprint fortat tot de cam jde ori, l-am pus la masa, unde a luat o "huître" si a intins-o ca pe mucii care este, cu furculita din gura, intre dejte, pe farfurie, si pana la urma a mancat chipsuri si o felie de paine cu jambon. Si Coca-Cola zero si fara cafeina. Restul nu i-a placut nimic.
 
Dupa aia toata lumea s-a culcat, Coco cu Tedy mic, el cu Tedy mare, si de data asta i-am incheiat eu nasturii la bluza de pijama, el i-a pus numai pantalonii.
 
Ieri am facut caietul lui Coco, el a decupat pozele, pana cand i-au amortit dejtele, ca banuiesc ca strange la foarfeca aia de daca era vie sucomba dupa 5 secunde in mainile lui, am povestit aventurile, si cel mai mult i-a placut cand am facut poza cu TGV-ul in gara. Nu are pasinui multe, dar asta cu trenurile ii ocupa tot timpul liber si creierutul lui. Poze cu Coco:
 
Ritualul imbracarii in hainele de zi:

In tramvai, in drum spre restaurant

Poza cu tramvaiul, caruia i se vedeau farurile, chestie extram de mult apreciata de Victor si Coco (asa zice Vic, ca ii plac luminile tramvaiului lui Coco)

La restaurant, cu urmele desertului pe masa, si o lumanare, care iar i-a placut enorm lui Coco

La iesirea din tren, foarte impresionant pentru Coco, ca avea doua etaje:

Cu TGV-ul la Montparnasse, punctul culminant al vacantei lui Coco:

Cu bradul si fraxu la bunici:

Verisorii si Coco:

Cu amarata aia de "huître", inainte de pita cu jambon:
 
 
 

Aucun commentaire:

Cât câcat de timp liber fara retele sociale

Mi-am dat seama, nu cu uimire maxima, ci asa, moderata, ca nu am nevoie de facebook ca sa imi incep ziua, sa ma cac, sa imi pierd timpul in...