vendredi 26 août 2016

Cald - rece, reguli & desfasurare

Le-am sugerat ieri tinerilor ca o activitate cel putin la fel de intersanta ca alergatul prin casa, trasul de par / haine, urlatul intens si foarte intens, saritul de pe canapea jos, cu detur pe masuta de cafea, ar putea fi o partida de "cald-rece", sau cum i-o zice jocului aluia, ca am o banuiala ca nu-i chiar asta titlul definitiv si adevarat. 

Au acceptat, Victor urmeaza sa ascunda primul, dupa ce verifica nu cumva Philippe sa triseze cand numara in bucatarie. Ohopaaaa, o trisaaaat, nu se puneeeee, inca o data. Plus urlete ca mama, uite, se uita. Reuseste intr-un final sa ascunda o chestie de plastic galbena pe care au rupt-o de pe vaporul  pirat cu ocazia asta. Vine Phil: sta. 
- Hai, cauta.
Face doi pasi, se indreapta intimidat catre canapea.
- Rece, rece ca gheata.
Incremeneste. Sar eu sa-l ajut:
- Gandeste-te unde poate fi chestia aia galbena, si pune mana si cauta.
Se invarte un tur pe loc.
- Nu gasesc.
Imi amintesc ca primele partide de v-ati ascunselea erau tot cam asa ("vezi ca ma ascund sub masa"), si ne combinam eforturile sa ii indicam cu "rece" si "cald" cam pe unde sa se duca, gaseste chestia galbena dupa televizor, nu pare prea incantat. Cand s-o ascunda el, nush ce faceam si nu am fost atenta la ascunzatoare. Vine furtuna de Victor sa caute. 
- Zi daca acuma ii rece sau cald.
- Rece (?).
- Sigur?
- Nu, cald (?)
Continua tot asa, cu intreruperi, neintelegeri, plus luatul la scotoceala a cartilor una cate una, ca l-o pus intr-o carte. "Rece / cald" se transforma in "incearca in carti, nu in aia, mai incolo, mai sus, la capat". 
Dupa aia mai aud franturi de conversatii si suparari, si reconstitui scenariile:

1. Victor o ascuns in salonul mic, desi au zis ca numai in ala mare au voie.
2. Philippe o tinea in mana, la spate, si Victor si-a dat seama, si Phil s-o suparat ca de ce o gasit-o asa repede.
3. Victor ii zice unde sa caute pas cu pas, cum intra Phil in salon.
4. Phil o ascunde in alta parte decat in mana, da' se aseaza in fata ei, sa nu puna Victor mana pe ea. Tot se supara si plange cand o gaseste fraxu dupa 3 secunde. 

Fusa, fusa si se dusa, cam o juma de ora, jucau dupa regulile lor, si se simteau (aproximativ) bine, ca in caz de suparare, isi cereau scuze in mod complet, nu ciuntit ("pardon, Philippe / Victor", nu numai "pardon"). 

Aucun commentaire:

Cât câcat de timp liber fara retele sociale

Mi-am dat seama, nu cu uimire maxima, ci asa, moderata, ca nu am nevoie de facebook ca sa imi incep ziua, sa ma cac, sa imi pierd timpul in...