vendredi 21 mai 2010

In vacanta

...mini vacanta, de fapt, o saptamana in Bretagne, de si mai fapt o mini saptamana, pana joi.

Pregatirea: biberoane, lapte praf - uitat, plecat in fuga la farmacie dupa masa, gasit, cereale - cu si fara vanilie, haine, cate 3 din fiecare fel, in caz ca sau de, nu se stie niciodata, jucarii - astea intr-un sac separat, robot de bucatarie de facut magicul piure - care nu-i prea place, adica la ala din comert, natural, care are termen de valabilitate cate 2 ani de zile (!) deschide gura ca un pui, la al meu tre' sa il amagesc cate un ceas sa deschida gura pe jumate, desert de vanilie, tot natural din comert care tine tot cate un an, da nu tre' pus in frigider (!!), chestii diverse - gel de baie, crema de cur, scutece, crema de fata, crema de barba si nitel sub barba, ca baleste mai rau ca o baba de 80 de ani si ii tat rosu, paracetamol cu capsuni, crema de dinti cu banane, lingurite, pahare de plastic, a, biberon mic pentru suc, niste fiole cu concentrat natural de fructe, valabil un an (!!!) ca nu bea apa, numa cu lingurita, curu meu, n-am rabdare sa ii dau apa cu lingurita, auz', plus ca se ineaca cu ea, nush de ce tot vrea sa o mestece si dupa aia o scuipa sau coteste catre gaura aialalta...noa, ce-am mai uitat (intrebarea asta o sterg de pe lista data viitoare ca e absurd-retorica, evident ca uitam ceva, nemaipomenit de important, si o sa ma framant in masina cele 5 ore din cauza asta, si o sa imi innebunesc jumatea mai buna din cauza asta, ca oricum e din cauza lui), a, tre' si patura, ca nu este din aia mica pe acolo, nu este nici mare, saculet de dormit, papuci, sosete, mai vad eu ce mai pun pe care nu o sa il folosesc, dar pe care daca nu il puneam imi crea o nevoie deosebita de a-l avea si asa mai departe, oare trebuia sa imi fac o lista adevarata, poate, las', data viitoare.


Pentru noi: haine, trusa mea de toaleta, care acu un an era atat de lunga cat paragraful dinainte, acu e sampon, deodorant, parfum si o punga cu chestii de machiaj, super utile la o casa de vacanta, unde activitatea principala e machiatul inainte de a iesi in curte, demachiatul inainte de a ne culca, da' o data va trebui sa mergem si in piata din fata casei, cum naiba sa ma prinda iesirea fara dunga neagra im pe ca bi si anume la de pe pleoape?! + carti si niste filme, desi nush de ce iau carti, din vinovatie, ca oricum nu citesc, numa ne uitam la filme, si cam atat.

Maine dimineata ne certam ca cine ce face si oricum e din cauza lui, in masina nu o sa am loc nici sa respir de plase, plasute, plasici, rucsaci, genti, girafe, lei, catei si alte exemplare de menajerie, da macar nu am uitat nimic, zic eu, si hai pa, ma intorc joi.

Aucun commentaire:

Cât câcat de timp liber fara retele sociale

Mi-am dat seama, nu cu uimire maxima, ci asa, moderata, ca nu am nevoie de facebook ca sa imi incep ziua, sa ma cac, sa imi pierd timpul in...