lundi 17 mai 2010

Papuci, castel, piata

Asta as fost ordinea activitatilor din super weekendul asta lung din Francia, sa incepem cu inceputul asadar.
Papucii: din nevoie mare de pantofi cu toc/talon compensat de cel putin 10 centimetri plus un scaunel pentru pitic, sa manance si el ca oamenii la masa, am plecat la cumparaturi, la un fel de mall de pe langa Paree. Odata ajunsi, am cautat mai intai scaunelul - check si cumparat, plus niste lingurite de plastig - check, cumparat, uitat la magazin prin grija consortului, dupa aia repede repede la papuci.
De toate felurile, culorile, formele, in special sandale, cu toc si fara, talon compensat sau nu, da tot sandale...problema, ca la ale nostre 9 grade Celsius si ploaie, nu le prea vedeam rostul, da nici in cizme nu m-as fi bagat. Am parcurs vreo 5 buticuri, aceleasi chestii, cand dintr-o data, un sunet cunoscut: oaoaoaoaoaoaoaoaoaoaoaoaoaoa dadadadadadadaaa oaoaoaoaoa, opaaaa, piticu' se plictiseste. Nu-i nimc, luat in brate, primul act se termina in liniste, mai parcurg 2-3 buticuri, nimic, adica da, multe sandale. oaoaoaoaoaoaoaoaoaoaoaoaoaoaoaoaoao, am o conversatie cu el in capul meu, pe care nu indraznesc sa o reproduc aici, il luam si plecam acasa, ca oricum incepuse sa ploua, in locul papucilor, ii iau o jucarie de 50 de euro (da, ati citit bine, cinj deuro), si sper sa se joace cu ea, ca ii din aia cu cauza-efect si multa muzica.
Am ajuns acasa, nu se joaca cu jucaria, continua sa scuture cutiuta in care i-am pus niste fasole, ii foarte multumit, la fel si noi (cinj deuro, dooooaaaaare).
In continuarea programului, am avut vizita la castel, a doua zi, am fost la Chantilly, foarte faine gradini, nu foarte multa lume, OK pe drum. Incantat nevoie mare ca a vazut 3 gagici faine, incantare scurta, caci incepe actul 2, la aria de ieri, deci oaoaoaoaoaoaoaooa. Halta la buticul din gradini, dat biberon + iaurt, continuat oaoaoaoaoaooaoaaooaoaoaoaoaoaoaoaoa. Am mers sa vedem niste canguri, care erau mai mult wallabees, adica niste iepuri mai mari, maro inchis, care stateau. Actul 3, sau 4, ca le pierd randul destul de usor: oaoaoaoaaoaoaoaoaoaoaoaoaoaoaoao, in inchidere luam masina si ne retragem, desi NU ploua, era chiar acceptabil, mi-am dat jos haina chiar, am ramas in maieu+bluza+pulover (nu foarte gros).
A treia zi, duminica, consortul a hotarat ca piticul ar fi interesat sa mearga cu mine la piata, mda, nu am vazut nici un interes in ochii lui (nici macar cand ii puneam jucaria de cinj deuro in fata, mai bine zis cinshcinci...na, ca sa vedeti ca nu-s zgarcita), da ma gandeam ca interesul vine plimbandu-ne, asa ca plecarea. La intrarea in piata: surpriza, uite papuci cu toc din ala de-l voiam eu, 5 euro (da, CINCI), incerc, perfect, adjudecat, continuat drumul spre marele aprozar dinauntru. Oare ce se aude, zic eu in capul meu? Aha, da, am inteles, oaoaoaoaoaoaoaoaoa, repede repede, legumele, fructele, uitat fructele la taraba, intors cu viteza maxima sa le recuperez, actul asta o fost cel mai lung (ati crezut ca actul 4 e ultimul, no? ei bine, va inselati...), cu speranta in suflet ca memoria ma tine si nu am uitat nimic, ne intoarcem acasa, oaoaoaoaoaoao (n-am uitat nimic, usurare).
A, ca sa se vada ca stie si alte genuri muzicale, mai calme, dupa piata am fost in parc, unde ne-a incantat cu zambete (in liniste) si un pic un pic de razvratire mai galagioasa, da' o adormit in carucior, si am putut sa stam pe terasa O ORA (intreaga). O inceput sa oaoaoaooaoaoaoaoaoaoaoaoaoo cand am miscat vehicolul sa ne retragem la cuibusor.
Voilà, vorba frantuzului, weekendul nostru. In rest va recomand Fii si Amanti, de D. H. Lawrence, daca va apucati de ea sa imi ziceti si mie ce si cum, ca ii foarte interesanta, da la ritmul de 2 pagini pe saptamana, pana la ultimul capitol, le uit pe primele.
Nu stiu daca v-am zis ca NU se joaca cu jucaria de cinshcinci de euro, acu scutura un cerc cu niste bilute inauntru...

Aucun commentaire:

Cât câcat de timp liber fara retele sociale

Mi-am dat seama, nu cu uimire maxima, ci asa, moderata, ca nu am nevoie de facebook ca sa imi incep ziua, sa ma cac, sa imi pierd timpul in...