vendredi 26 novembre 2010

Bizar

Am avut az noapte un vis ciudat. Printre insomniile din ultimii 2 ani, nu-mi mai prea aduc aminte de nici un vis de la un cap la altul, dar asta a fost altceva. Drama. SF. Cu introducere, intriga, desfasurarea actiunii dar fara fo concluzie clarprecisa.

Introducerea era parca de la alt vis: bibilul din burta se misca asa de tare ca era cat p-aci sa iasa de la locul lui, ii puteam vedea capul, mainile si picioarele cum impingeau de dedesubt in sus si eu il indesam la loc.

In cadrul intrigii, cineva a anuntat ca pe pamant s-au strans un catralion (adoram cuvantul asta cand eram mai mica) de tone de gunoi si ca trebuie exterminati mutantii daca oamenii "normali" vor sa supravietuiasca in conditii decente. Eu eram asadar o mutanta, ca puteam sa ma agat de orice cu un elastic si sa ma deplasez ca o maimuta prin liane, numai cu niste salturi de kilometri intregi. Si elasticitatea elasticului trecea in corpul meu si nush cum numai ajungea sa ma unduiesc umpic ca sa imi iau din nou zborul. Adrenalina era pompata la maxim cand saream-zburam pe deasupra copacilor, cu picioarele inainte, ca un fel de pluta pe spate in aer. Nici cand visam ca doar zburam nu am avut asa senzatii. Asa stiam ca o sa ma pot feri de cei care voiau sa ma omoare dar eram foarte trista din cauza gunoiului de pe pamant. Asta o fost concluzia, simteam eu ca e de bine.

M-am trezit intr-un trup relaxat, de parca fusesem la cel putin doua ceasuri de masaj. Atat.

Aucun commentaire:

Cât câcat de timp liber fara retele sociale

Mi-am dat seama, nu cu uimire maxima, ci asa, moderata, ca nu am nevoie de facebook ca sa imi incep ziua, sa ma cac, sa imi pierd timpul in...