mercredi 27 juillet 2011

Bancul cu noaptea

De cand asta micu o vazut lumina zilei, nu a dormit nici o noapte de la un cap la altul. Nici eu.

Eu: Vai, iar s-a trezit dragul de el de 2 ori azi noapte, nu mai pot, imi trebuie un ceas sa adorm, deci nu am dormit mai nimic azi noapte, aiaiai
X: ...
Eu: Na, iar s-a trezit, de 3 ori acu, dintre care ultima a durat fix un ceas de la 5 la 6, is frantaaaaaa!
X: ...
Eu: Da capul meu, de 4 ori s-a trezit azi noapte, nu mai pot, vreau sa dorm si eu ca omu', si nici ziua nu a dormit prea bineeeee!
X: ...
Eu: De 5 ori s-a trezit!!! De ciiiiiiinciiii, cineva sa ii lege suzeta la gura!!! Ma uraste, de ce ma uraste, nu mai poooooooot!
X: ...
........................................................................................................
Eu: Bei, azi noapte nu s-a trezit decat de 2 ori, am putut sa dorm si eu ca omu', daca tot asa o tine is cea mai fericita, sa mor io...

2 commentaires:

Anonyme a dit…

:)) daca stiu despre ce vorbesti, am voie sa rad fara sa-mi iei scalpul? :))

Ioana a dit…

Ce plm poti sa faci altceva :)

Cât câcat de timp liber fara retele sociale

Mi-am dat seama, nu cu uimire maxima, ci asa, moderata, ca nu am nevoie de facebook ca sa imi incep ziua, sa ma cac, sa imi pierd timpul in...