vendredi 29 juillet 2011

Moda bate viata

Nu-s multe activitatile pe care sa le pot face (eu) pe cel putin 39 de grade la umbra in Romania, deci ma instalez ca omu' cu o punga de seminte decojite si 2 litri de apa minerala pe fotoliu in raza de actiune a televizorului. Ma uit la nush ce canal care da o emisiune din aia unde apare o fiinta normala, totusi in afara standardelor de frumusete ridicate de catre cei mai profunzi ganditori ai lumii postmoderne, setterii de trenduri. Astia din urma o transforma radical.

Fiinta din emisiunea de o urmaream eu era o tinerica excentrica intr-ale imbracamintii, nici prea slaba nici prea grasa, cu un par lins pana pe sub urechi, blonduta, cu ochelari si care purta haine mai hippie: esarfe colorate in par si camasi cu flori in pantaloni cu dungi sau rochii largi. Eu una mi-as fi adus aminte de ea daca o vedeam pe strada. Ei bine, NU. Nu se face sa:

1. Porti DUNGI cu FLORI. Florile tre' sa fie mici, nu mari, ca uite atragi atentia aiiiici (gest larg evidentiind soldurile) cand de fapt vrei sa o atragi diiiincoace (gest larg la nivelul sanilor). In niciun caz nu atragi atentia celorlalti si jos si sus cu dungi SI flori. Cine se uita la tine pe strada daca te imbraci in halul asta?!
- Ei bine, sa stiti ca au intrat cu mine in vorba un numar de barbati, chiar datorita felului cum ma imbrac.
- Seriooooos? Si iti placea de felul ACELA de barbati care te-au acostat?!
- Aaa...daa (!?)
- ...hm, totusi nu se face, hai sa iti arat eu ce si cum.

2. Te imbraci de la magazine second hand
- Pai de ce, daca acolo gasesc lucruri care imi plac si-s ieftine, si ma duc la magazine care ii ajuta pe cei mai nevoiasi cu banii de pe haine.
- PENTRU CA...aaa...pentru ca (aha!!!) AI MULTI BANI ca esti consilier financiar!!! Uite, EU de exemplu, daca as veni la tine la firma sa iti cer un sfat in domeniul finantelor, daca as vedea cum esti imbracata, as zice, OH REALLY, AAAAASTA sa imi dea MIE sfaturi? Care poarta esarfa colorata si sfetar crosetat de bunica?! Cum sa am eu incredere in cineva care isi pune o bluza verde peste o fusta galbena si mai are si margele la gat?! Si sandalele, oh, sandalele...ma opresc totusi aici, nu vreau sa te descurajez de tot.

3. Nu te vopsesti pe par.
- Cum, nu te-ai vopsit niciodata pe par?!?
- Aaa, nu...nu strica parul vopselele astea?
-...pai nu, nu strica, hai la suvitat si la coafat si la ondulat.

4. Nu te machiezi.
- Vai, ce ten deosebit si fin ai, ce machiaje folosesti?
- Aaa, ma spal cu apa...
- Apaaaaa?!? Apaa!?! Treci la machiaaaat, culori naturale, uite-asa pe la ochi, la rujaaat pe buze, finut si discret, o culoare in obraji, sub fondul de ten potrivit tenului tau evident, la rimelaaaaat, sa iti puna in evidenta privirea, dam joooooos ochelarii, si gata!

La sfarsitul emisiunii, blonduta hippie cu esarfe in par arata ca o adevarata office girl, perfect integrata in standardele de frumusete ridicate de catre cei mai profunzi ganditori ai lumii postmoderne, setterii de trenduri.

Aucun commentaire:

Cât câcat de timp liber fara retele sociale

Mi-am dat seama, nu cu uimire maxima, ci asa, moderata, ca nu am nevoie de facebook ca sa imi incep ziua, sa ma cac, sa imi pierd timpul in...