samedi 15 juillet 2017

Cand esti la mare, fa ca marea


Sunt unii care pleacă ziua in excursii prin Rhodos, e bine, ca de-abia se mai goleste hotelul la prânz și dimineața.

Tinerii stau toată ziua în piscina, azi e penultima zi, nu a fost mini-club deloc. Ma gândeam ca la un moment dat o să se sature, dar cum simt ca se apropie sfârșitul, stau și mai mult în apa. Sau se joaca tot felul de jocuri cu alți tineri de pe aici, și plâng pe rând, din caza de clici care când se urăsc, când nu se suporta.

Era cât pe-aci să plecăm într-o excursie, într-un sat de pe lângă, dar mi-am adus aminte ca pregatitul tinerilor ia intre shpemii și jdemii de neuroni, și am băgat o vodka orange cu gheață, să mă liniștesc.
M-am dus o tura la plaja, și m-am uitat cum intra unii și alții în apa, de parca nu am fi praf de stele care se amesteca cu alt praf de stele, și ne leganam împreuna. Asta am făcut aici o săptămâna întreaga, m-am mișcat cu marea. Mai mult către și de la bar, dar am reținut aspectul asta de praf de stele care se mișca, suspendat, pe undeva prin alt praf de stele. Și gândurile se dilata și se contracta în același ritm, cartea își etaleaza firul poveștii intre părți pe care le citesc pe nerasuflate și altele peste care îmi trec ochii fiindcă nu trec alte gramezi de praf de stele care merita studiate în detaliu.

Mâine termin American Gods și îmi pare rău să mă despart de Shadow, persoanjul care și-a pierdut numele și care e mort-viu în lumea asta și tot asta, dar populata de zei. Ma apuc de Anansi Boys.










1 commentaire:

lilian nikky a dit…

Numele meu este Lilian N. Aceasta este o zi plină de bucurie a vieții mele din cauza ajutorului pe care mi-a oferit-o Dr.saguru, ajutându-mă să-mi recuperez ex-soțul cu vraja lui magică și de dragoste. Am fost căsătorit timp de 6 ani și a fost atât de teribil pentru că soțul meu mă înșela într-adevăr și căuta un divorț, dar când am întâlnit e-mailul Dr.saguru pe internet despre modul în care a ajutat atât de mulți oameni să-și primească ex și de a ajuta la stabilirea relației. și să facă oamenii să fie fericiți în relația lor. Mi-am explicat situația și i-am căutat ajutorul, dar spre cea mai mare surpriză, mi-a spus că mă va ajuta cu cazul meu și că acum sarbatoresc pentru că soțul meu sa schimbat complet pentru totdeauna. El vrea întotdeauna să fie lângă mine și nu poate face nimic fără prezența mea. Mă bucur foarte mult de căsnicia mea, o celebrare mare. Voi continua să depun mărturie pe internet pentru că Dr. Saguru este cu adevărat un adevărat vrăjitor. VĂ RUGĂM SĂ VĂ RUGĂM AJUTAȚI DOCTOR SAGURU ACUM ACUM DUPĂ EMAIL: drsagurusolutions@gmail.com sau WhatsApp +2349037545183 El este singurul răspuns la problema dvs. și te face să te simți fericit în relația ta.
1 LOVE SPELL
2 CÂȘTIGĂȚI BACK EX
3 FRUCTE DE FEMEI
4 PROMOȚIE SPELL
5 SPELL DE PROTECȚIE
6 SPELL BUSINESS
7 SPELL GOOD JOB
8 LOTTERY SPELL și SPELL CASE SPELL.

Cât câcat de timp liber fara retele sociale

Mi-am dat seama, nu cu uimire maxima, ci asa, moderata, ca nu am nevoie de facebook ca sa imi incep ziua, sa ma cac, sa imi pierd timpul in...