vendredi 30 avril 2010

Carte vitala

Ieri sun la Sécu (asigurarile sociale) ca sa vad de ce nu mi-au venit formularele pentru noua 'carte vitale'. Dupa sfatul pretios al unui 'agent' le-am trimis acu f-o luna vechiul card ca nu mergea, si ei urmau sa imi trimita formular de cerere pentru unul nou (cu poza).
Istoria mai veche e ca de cand sunt amploaiata statului am trecut la asigurarile sociale pentru functionari, si bineinteles, trebuia facut un up date intre aia vechi si astia noi (treaba mea mi-am facut-o, am trimis cerere si la unii si la altii, in rest sa se descurce). Istoria e si lunga de felul ei, ca bineinteles nu am mai auzit nimic de cardul meu, si de cate ori sunam dadeam peste alta persoana care imi exprima punctul ei de vedere, care nu era, bien sûr, cel al persoanei dinainte samd.
Donc, dupa ce primesc zilele astea deconturi (si bani) de la vechile asigurari (desi ar fi trebuiesc sa le primesc de la astia noi, de prin noiembrie anul trecut), imi zic ca ceva nu-i bine, dar ma cutremur interior la gandul ca iar sun la astia noi si nu inteleg nimic, si ma pun sa astept un ceas, ca iar nu o scris numele meu bine, sau ma cauta dupa ala de fata mare. Cardul nu-l mai aveam, bani am primit inapoi da' de la cine nu trebuia, frica cea mai mare e ca ma pun sa dau banii inapoi prin cine stie ce smecherie bancara de care nu am mai auzit pana acu, ca tre' sa ii sun iar pe unii si pe altii si sa fac pe purtatorul amator de cuvant intre asigurarile astea, pe scurt, o perspectiva nu prea roza pentru ziua de ieri, mai ales ca se si innorase afara.
Imi iau inima in dinti, ma brainstormuiesc dupa cuvintele potrivite si pentru a-mi relua povestea de la capat, si sun...1 minuta de asteptare, dau de un agent, ii zic baiul, ma cauta dupa nume, ma gaseste, imi zice ca dosarul nu e la zi, isi cere scuze, da, are cardul vechi, imi trimite asap si hartiile pentru asta nou, nu, nu tre' sa dau bani inapoi nimanui, o fost o neintelegere, isi cere iar scuze, imi ureaza o zi faina, eu la fel, orevoar...Durata totala la convorbire: 3:32 (cu asteptare cu tot), problema ca si rezolvata, ioi, creca chiar vine sfarsitul lumii in 20 decembrie 2012 cum zice buna-mea draga de ea...

Cât câcat de timp liber fara retele sociale

Mi-am dat seama, nu cu uimire maxima, ci asa, moderata, ca nu am nevoie de facebook ca sa imi incep ziua, sa ma cac, sa imi pierd timpul in...