dimanche 4 novembre 2012

Dialoguri

Cu Vic intr-o seara cand faceam apéro. Luna plina.
- Mama, demain fais apéro lune.
- Du-te ma, mergem pe luna si facem apéro?
- Si, si, mais fais attention sinon peut tomber

Vic, azi la desene la calculator. Sta inchis in birou, cand Philippe ii deschide usa ascunzatorii. Il ia de haina pe Philippe si il impinge in salon:
- Tiens, Oana, prends ton fils.
Imi zice Oana, cum imi zicea mosu', imi place.

Cand vine Laura:
- Ceau Vic, vii sa-mi dai gurita?
- Non, merci. Non plaCE.

Cand sa plece azi: isi pune gluga de la haina pe cap si o lasa asa, atarnand.
- Pai ce faci, nu te imbraci, stai asa cu gluga pe cap?
- Si, si, comme Clément Pierre à l'école. C'est joli. Hi Hi.

Aucun commentaire:

Cât câcat de timp liber fara retele sociale

Mi-am dat seama, nu cu uimire maxima, ci asa, moderata, ca nu am nevoie de facebook ca sa imi incep ziua, sa ma cac, sa imi pierd timpul in...