dimanche 29 janvier 2012

Eu vs tentatie nu castig niciodata

...desi mi-am zis de nu stiu cate ori, mai fata, mai lasa naibii papucii, puloverele, camasile, fustele, rochiile alea, ca deja ai cel putin una ca oricare din alea la care te uiti...eu, nimic.

Ma dau pe net, vad nu stiu ce papuci, care in perioada de non reduceri erau de 3 ori mai scumpi, imi fac repede calculul, acum is mai ieftini, ii iau.

Ma duc in magazin, "2 minute", sa vad "ce mai este", beeei, o bluza asa si pe dincolo, acu e 9 euro, inainte era 27, cum naiba s-o las, o iau, un pulover nu stiu cum, mai ieftin, il iau, o pereche de pantaloni negri gen, mai ieftini "inainte", ii iau.

Si cica marchetingul nu merge, ba merge, numa' tre' sa fiu pe faza. Nu inteleg care mecanism din partea corpului de deasupra gatului se pune in miscare cand vede preturile de acum si pe alea dinainte, de comanda picioarelor sa intre direct in magazin si portofelului sa se goleasca semnificativ in procesul de achizitie a tot felul de cacaturi. De fapt nu-s chiar cacaturi, ca le port cu placere, dar nu ca as fi avut nevoie de ele.

Daca mai zic ca ma bantuie si asa o chestie psihologica sa ma imbrac cu ceva nou in fiecare saptamana, poate imi iasa vorbe ca exagerez, asa ca mai bine tac. Marchetingu' ma-sii.

Aucun commentaire:

Cât câcat de timp liber fara retele sociale

Mi-am dat seama, nu cu uimire maxima, ci asa, moderata, ca nu am nevoie de facebook ca sa imi incep ziua, sa ma cac, sa imi pierd timpul in...