dimanche 22 janvier 2012

De ce mor jurnalistii

Degeaba.

Vuieste o tara intreaga ca au plecat nush cati jurnalisti cu camere si mai stiu eu ce le trebe lor ca sa faca reportaje. In Siria. Le-a zis lor una sa stea departe de zona X, si mai ales sa nu se duca dupa ora 15, ca dau aia cu bombe. Na, si jurnalistii, ca adevarati posesori de liber arbitru si constiinta civica, au plecat in zona X, unde i-a prins pe toti ora 15h28, ora la care au inceput sa cada bombele, timp in care meseriasii se preumblau pe acoperisuri de cladiri semidistruse, ca sa filmeze niste incaierari intre 2 cartiere, care unul zicea ca Mohamed culoarea lui preferata ii rosu, si aialalti, ca ii albastru (sau invers, ma rog). Foarte interesant, au luat interviuri de la unii care vindeau periute de dinti si alte helokitiuri intr-o ghereta, care ziceau ca s-au obisnuit, ca bombele cam cad prin aceleasi locuri, ghereta lor e la adapost. Inca un interviu de la o tanti care vindea papuci, care, culmea, zicea ca viata merge inainte si le zambea printre cei 2 dinti pe care ii mai avea in coltul stanga sus al gurii.

Si cu aceasta bogatie de informatii, plus niste imagini fascinante de blocuri de 2 etaje cu acoperisurile taiate de bombe, si niste zevzeci ca ei care fugeau de colo-n-colo, reportajul s-a terminat scurt, i-a cazut unui reporter o bomba-n cap. Surprinzator. A, mai erau si ceva copaci (cam cheliosi, si doua trei masini).

Pentru informarea cetateanului si libertatea de nush ce, d-aia cica s-au prezentat ei eroic unde cadeau bombele cate 3 pe metru patrat pe minut. Cetateanul care inca nu a auzit de youtube, pe unde apar cel putin zilnic "reportaje" filmate la fata locului (neprofesionist, da plm, cata finete iti trebe sa filmezi niste turbati care se omoara zi si noapte). Povestea cu cartierele e cunoscuta, cu motivele tembele de omoriri si bombardari angro la fel, ce altceva te mai poate scurma in cur sa filmezi "la fata locului"?!

Ce aduce in plus ca vezi in detaliu cat de idioata e specia asta umana? Un cadavru invelit in albastru-alb-rosu care a ajuns cu bine la Orly parca. Sustinatorii lui Mohamed-fan-de-culoarea-rosu au ramas la locul faptei, in stare tot de cadavru, dar neplimbat cu avionul.

Eu nu mai vreau stiri. Mi-e scarba de stiri.

Aucun commentaire:

Cât câcat de timp liber fara retele sociale

Mi-am dat seama, nu cu uimire maxima, ci asa, moderata, ca nu am nevoie de facebook ca sa imi incep ziua, sa ma cac, sa imi pierd timpul in...