vendredi 27 janvier 2012

Ultra nec plus

Declaratie de tip sondajistic: ce-i mai mumos si mai mumos

Unu: o haina de fas cu imprimeuri tip jaguar (sau ghepard, nu prea mai stiu la feline salbatice) si cusaturi tip valuri-valuri
Doi: un inel de plastic tip fundita, cu imprimeuri de acelasi tip jaguarian
Trei: niste unghii de plastic tip varfuri albe din care alea de la inelare cu pictura tip felina salbatica
Patru: un tricou negru cu o cruce tip imprimeu ghepardistic
Patru: toate le un loc pe una bucata fiinta de tip feminin
Cinci: patru, care dadea din coate sa se urce in autobuz in fata mea, desi eu am fost prima care i-am dat gingas un cot ca sa ma bag in fata ei, tip ca sa stau in cur pe scaun si sa vad
patru care se interesa indeaproape si cu atentie despre statusurile de pe facebook in timp ce ma prefaceam ca ma uit pe geam.

PS: da, am vazut ca patru e de doua ori, am o slabiciune pentru patru.
PPS: chiar de mai multe ori e patru, e maaare slabiciunea.

4 commentaires:

Anonyme a dit…

:)) daca n-avea si cizme gen ghepard, tot degeaba.
:))))))))))))))))) si ar fi fost si mai tare sa citeasca "ghepardul" in loc de statusuri de facebook :)))))))))))))))))))
atunci sa te fi vazut ce ai fi comentat :)))

p.s. blogspotu' iar ma iubeste adanc. deci voi comenta anonim, da' tu sa stii ca-s Blo
p.p.s: blogspotu' suge grav!

Ioana a dit…

Avea cizme din alea ca butucii, maro deschis tip ghepard fara pete:)
poate rasfoia impresiile prietenilor de pe facebook care cu totii citisera "gepardul" si puneau de o critica literara

nush ce are blogspotu' zilele astea, mi-a facut si mie niste faze de cacat

Anonyme a dit…

Pfoai, muicã! Ma gandeam ca numai eu si Denisa vedem oribilitati si ne ingrozim, ma bucur ca nu suntem singure.

Gingasa fiinta ar trebui sa se impuste oleaca.

Mpoi nu pot posta, nu imi arata imaginea cu codu' vietii.
Deci semnez, Alexandra :D

Ioana a dit…

Meri tu, ca ce aratari mi se arata, as putea sa scriu cate 3 descrieri pe zi:) Mai deunazi era una in tramvai care atat de tare vorbea despre nush ce proiect o facut ea, din cap pana in coada, de mi-am pus castile in urechi si am dat volumul la maxim si tot o auzeam...ciopaia si guma in felul ala uber-enervant, si tacanea cu o voce stridenta de-ti venea sa te zgarii pe globii ochilor nu alta

Cât câcat de timp liber fara retele sociale

Mi-am dat seama, nu cu uimire maxima, ci asa, moderata, ca nu am nevoie de facebook ca sa imi incep ziua, sa ma cac, sa imi pierd timpul in...