jeudi 13 juin 2013

Ca-i Canada, ca-i Alaska

Azi am facut o chestie despre Alaska cu astia de a patra: le-am aratat niste poze si le-am zis ca reprezinta o agentie de turism specializata in Alaska si ca jobul lor e sa prezinte statul asta ca pe cea mai superdupercool destinatie de vacanta. M-am saturat de New York si Central Park ca si cacaturi de vazut in State, am zis sa o dau mai in nord, si sa vada si un film despre Amish (care apropos am aflat ca se pronunta cu /a/ si nu /ei/ cum ziceam eu, na, si profii mai traiesc cat invata) si o lectura despre Spirit Week si inca una despre Yosemite si Grand Canyon.

Bref, sa nu sarim prea departe de elanii nostri, cum ziceam era intr-o poza o harta cu Alsaka, langa Canada, cum e ea de obicei, inconjurata de ce-i ea inconjurata tot de obicei, si numa' sare unul dintr-un grup cand sa prezinte unde e asezata Alaska respectiva si zice ca-i in Canada. Ii zic sa se mai uite o data, se mai uita o data si tot in Canada zice ca e. Si balena din poza aialalta ii crap rosu cu ochi bulbucati.

Am trecut printe randuri mai departe, si il auzeam cum explica celorlalti din grup ca nu poate fi in America, dat fiind faptul ca-i "tout à fait à côté du Canada, regardez quoi".

Bref, le-am urat un weekend fain si sa ne vedem cu bine luni, pentru un alt curs de engleza.

Aucun commentaire:

Cât câcat de timp liber fara retele sociale

Mi-am dat seama, nu cu uimire maxima, ci asa, moderata, ca nu am nevoie de facebook ca sa imi incep ziua, sa ma cac, sa imi pierd timpul in...