jeudi 9 février 2012

Alte activitati ludico-bizare

Curatenia: Victor e obsedat de curatenie, sterge tot ce apuca, da cu tubul de la aspirator prin casa toata ziua, ala de jucarie sau ala de-adevaratelea. Azi a trecut la faza lejer superioara: stersul parchetului cu apa din buda. Statea linistit prin casa, mama zicea ca ii cu aspiratorul, m-am dus sa vad cati pereti mai zgarie cu magaoaia, si cand colo el terminase de aspirat, scotea apa din veceu cu mainile si stergea pe jos cu un servetel de cur. Era ud din sosete pana la genunchi, si de la dejte pana la coate. Pe jos o balta faina, albastru-transparent, de la cubul albastru-inchis din buda.

Tampoanele: inainte de tampoane, era pisatul asistat. Nici la buda nu pot sa stau singura, vine si sta in cur langa mine si "citeste" cartea mea. Azi iar a trecut le nivelul doi, studiatul tampoanelor zilnice. Dupa ce le-a studiat in baie, le-a luat in bucatarie si le-a lipit pe frigider. Mama i le desfacea, ca nu putea singur, si el le lipea. A facut o criza de dat cu bucile de pamant cand mama o lipit unul orizontal, ca ale lui erau toate 5 verticale pe frigider. Pasul urmator a fost in timpul cinei, cand dupa ce si-a manifestat nemultumirea impingand gratios lingurita plina la mine-n poala, i-am zis "daca nu mananci, nu-ti dau tampon". Lingurita si tamponul, lingurita si tamponul.

Telefonul: cum suna telefonul, Victor il ia din suport (fuge mai repede decat mine si mama), zice "alo Vic bonjour coucou" si inchide.

Philippe: in timp ce Victor lipea tampoanele pe frigider, Philippe manca invelisul de plastic. Dupa ce i-am scos din gura plasticul, a trecut in salon, la mancat plastilina. Dupa ce i-am scos din gura o mana de plastilina, a trecut la rosul copertilor de carti. A terminat cu copertile, a gasit pe jos o bucata de nush ce, a bagat-o in gura. I-am scos-o. TOT ce prinde baga in gura. De obicei ii dau un surub mare de lemn de la "bancul" de lucru al lui Victor, asa sta cu el in gura, stiu ca nu il poate inghiti, si nu ma mai tot uit dupa el cateva secunde.

Cred ca mai sunt si altele, dar din pur instinct de prezervare a mintii (mele), prefer sa le trec sub tacere.

2 commentaires:

Anonyme a dit…

:)))Total Vic al tau! :))
si pumpkina mea avea obsesia asta cu curatenia. ii cumparasem un set cu aspirator, perii, matura, faras, si-si facea in fiecare zi de lucru cu ele prin casa.
acum din pacate a trecut de etapa aia, este deja la nivelul doi: ala unde nu face decat mizerie, cat mai multa mizerie, balamuc si zeci de barbies insirate peste tot prin camera ei.
Pufu roade tot ce prinde, la fel ca Pili al tau :))

Ioana a dit…

Creca toti cam trec prin aceleasi faze, noi sa supravietuim numai:)

Cât câcat de timp liber fara retele sociale

Mi-am dat seama, nu cu uimire maxima, ci asa, moderata, ca nu am nevoie de facebook ca sa imi incep ziua, sa ma cac, sa imi pierd timpul in...