mercredi 29 février 2012

Stiri 24/24 7/7

Ce ziare, internet, televizor alea alea! Cand credeti ca se intampla ceva nou in lumea asta, luati d-acisilea titlurile cele mai importante valabile de la inceputul pana pe la sfarsitul lumii, asa:

Niste oameni au fost ucisi undeva de catre alti oameni

O tara a declarat razboi altei tari

Niste oameni au fost ucisi intr-un razboi

Sunt oameni care mor de foame

In unele tari exista oameni foarte bogati

Exista foarte multi oameni saraci

A fost constatat un anumit numar de accidente de masina / avion / vapour / elicopter

Niste oameni au decedat in urma unui incendiu / unei inundatii / unor caderi de zapada / secetei

In unele tari se voteaza

Gheata de la poli continua sa se topeasca

A mai disparut o specie de animale / plante

Se intampla si chestii neutre, poate chiar pozitive, dar nu pune nimeni reclama pe ele, deci le trecem cu vederea

Probabil ca ar merge si un singur titlu:

Dezastre politice, sociale, ecologice, umane, financiare, etice, morale, religioase, familiale, psihologice, filozofice, climatice, eventual fara precedent.


2 commentaires:

Dan a dit…

... si o exploatare agricola dispare în Franta la fiecare doua ore din cauza lui Sarko.
Oare câte-or fi în total? Cred ca în doua-trei saptamâni e gata totul!

Ioana a dit…

ala-i un dezastru ecologic, deci e in ultimul titlu, atotcuprinzator si valabil pentru eternitate:)

Cât câcat de timp liber fara retele sociale

Mi-am dat seama, nu cu uimire maxima, ci asa, moderata, ca nu am nevoie de facebook ca sa imi incep ziua, sa ma cac, sa imi pierd timpul in...