mardi 19 janvier 2016

Bolicele in mijlocul saptamanii

Cand s-o apucat bibilu' mic sa tuseasca azi noapte, ma gandeam baga tare, nu numa' o ora, macar fo doua-trei, ca sa am de ce sa stau acasa. Cum ii el din ce in ce mai dragalas, o bagat pana pe la sase. Nu imi amintesc cum eram exact pe la ora aia, numa' ca el statea cumva de-a latul in pat, peste sau sub mine, si mie imi amortisera bratele sau picioarele sau ochii, sau toate. No, acum sa sunam la scoala sa le zicem ca nu putem veni, ca ii bai mare. Oricum era frig afara si nu imi stabilisem mental toaleta de a doua zi, am compus cateva dar intr-un fel amatoristic si nu definitiv, nu as fi indraznit sa ma prezint asa in fata elevilor. 

Hai la doctor, sa ii dea ceva de tuse. Am regasit cu placere doctorita de familie, care imi povesteste de copiii ei, ca de obicei, are un fiu care zic eu ca ii lenes si trage chiulul cat incape, si ea il tot apara in fata profesorilor si acum il pune in alta scoala. Tot asa o sa fie si in alta scoala, da nu indraznesc sa ii uzurp visele. Da' mi-i draga madam doctorita, si dupa ce ne ocupam repede de Phil, ma gandesc sa ii zic sa imi faca in regim ceva, ca tot nu reusesc sa ma ingras ca lumea, si se bucura ca m-am lasat de fumat si fac un jurnal cu ce mananc si ma prezint saptamana viitoare, sa ma hipercalorizeze. Phil are corticoizi de luat, care il agita ca naiba, da' bagam siesta cat incape.

Zilele asta de mini-bolesnita, cand nu ii rau rau, numa' atat cat sa ai scuza perfecta sa te misti lent si foarte incet de pe canapea in pat si in bucatarie is mai faine decat alea de vacanta. 
- Mergem la doctor?
- Da, acum plecam.
- Ieeeeei, imi place la doctor. Iau doua masini cu mine. Si dupa aia mergem la scoala?
- A, nu, azi stai acasa, ca tusesti prea tare.
- Ieeeeeeeeeei. Pot sa ma uit la desene?
- Da, te uiti un pic de dimineata.
- Ieeeeeeeeei.
Ii molipsitoare voia buna asta a lui cu ocazia bolii, bag si eu un "ieeeeei" cand ma gandesc cum recuperez somnul de azi noapte, da' incet, in gand. 

Cum nu am fost obligata sa fac nimic, m-o apucat un avant totusi, si am pregatit niste cursuri, am pus niste haine la spalat si am schimbat paturile. Ma gadeam cum Victor era maxim trist si plangaret azi dimineata ca el de ce nu se imbolnaveste sa stea acasa cu mine si sa se uite la desene, si m-am pus si mai vartos sa fac nimic. 

Acum sunt pe rezerve de relaxare, ca maine ii ziua libera. O sa ma duc in mod plimbare sa fac ceva teste de cod si dupa aia seara la body pump. Joi e ziua in care ii am pe bibilii de la engleza intensiv, cu care ma joc la ore, ca is super destepti si muncitori. Dupa aia ii vineri.

And it never ceases to be amazing.

Aucun commentaire:

Cât câcat de timp liber fara retele sociale

Mi-am dat seama, nu cu uimire maxima, ci asa, moderata, ca nu am nevoie de facebook ca sa imi incep ziua, sa ma cac, sa imi pierd timpul in...