jeudi 7 janvier 2016

Oameni bizari de la sala

Cred ca in fiecare sala de sport exista anumite tipuri de persoane, care mai de care mai nush cum.

Tipa cu tricou mulat si pantaloni scurti, cu cur misto, care face bicicleta statica, cu castile de la iphone in urechi, linistita. Are parul semi lung, prins in coada. Langa ea, una mai plinuta un pic, care se chinuie mai tare, si transpira (ca blonda de langa ea), si se uita la nush ce film pe ecranul bicicletei.

Mai sunt dupa aia incepatorii, care vin cu programul pe hartie, si o tot scot si fac dupa ea. Dupa ce termina exercitiile, pun ganterele si halterele la loc, de unde le-au luat. Cateodata nu fac prea corect, si vine un instructor care isi face rundele pe acolo sa ii explice inca o data cum sa faca corect.

Mai este ala care arata super bine, si care isi vede de treaba lui, nu se baga sa iti dea indicatii, chiar daca stii ca nu faci chiar asa de bine, si poate ar putea totusi sa-ti explice, ca ceva ceva tre' sa faca cum trebe de arata asa. 

Aia care se dau mari de-si pun toate greutatile sa faca squats sau impins, nu sunt. Mai sunt gagici care fac cu gantere, in sala de greutati, si cu haltere, unii tipi se uita dupa ele mai lung, daca arata mai bine, altii nu se uita deloc. Isi fac exercitiile cu gantere sau haltere si pleaca in treaba lor. 

De mine s-o agatat un tip, care imi arata cum sa fac si dupa aia m-o chemat la o cafea, da i-am spus ca is maritata si nu o sa ma duc cu el la cafea, o zis bine, si acum numai imi arata cum sa fac daca nu fac corect, si mai povestim de una alta. 

M-am si imprietenit cu o madam de 67 de ani, care arata super misto, din Costa Rica, si ii draguta ca inca zice "boniour" desi ii in Franta de vreo dooj de ani. Si in rest are accent spaniol, da "boniuru" ala ii mortal. Poarta tricouri cu personaje de desene animate, ala cu Donald imi place cel mai mult. O sa-mi caut si eu cu Hello Kitty, negru, ca mi-o facut pofta. 

No, cum ziceam, plin de oameni bizari, is sigura ca peste tot is din astia. Groaznic.

Aucun commentaire:

Cât câcat de timp liber fara retele sociale

Mi-am dat seama, nu cu uimire maxima, ci asa, moderata, ca nu am nevoie de facebook ca sa imi incep ziua, sa ma cac, sa imi pierd timpul in...