mercredi 6 janvier 2016

Permis: epopee, partea doi

Azi o fost doua ore de teste la sala, pentru care m-am pregatit de ieri seara in mod adecvat: nu cred ca ma primea nimeni acolo fara oja rosie pe unghii, si ca sa fiu sigura sigura ca nu ratez intrarea, mi-am pus si sclipici. M-am taiat cand mi-am tuns pielitele, ca de obicei, da' oja rosie fiind ea, se melanjeaza in mod placut cu sangele, dandu-i un aspect vizual mai putin violent, dar nu mai putin dureros locului injunghiat.

Nu erau decat doi din grupuletul meu intimicel in care facem testuletele de obiceiut, si chinezicul a fost inlocuit de o chinezica. Pe ea am inteles-o, ba chiar si ea ma intelegea pe mine. "Intelegea". Sa nu exageram. Pricepea cuvintele dar nu si sensul lor. Dar mi-a placut instant de ea, ca avea carnetel, ca mine, in care scria in chineza. 

Fetele doua in plus au fost super simpatice, am lucrat impreuna la destul de multe intrebari, imediat ce tipa de la receptie a iesit, ne-a urat "bon courage" si sa nu trisam. Nu am trisat. Am LUCRAT impreuna. Eu nu cred ca o sa mai lucrez totusi impreuna cu altii, ca eu le ziceam numai raspunsurile de care eram sigura sigura deci alea corecte, ca le mai vazusem, ele m-o facut sa ratez doua. Sunt din ce in ce mai putin debila: cu ratat de la colege cu tot, am facut 6 greseli si 8 numai / 2 teste. Nu chiar imi vine sa dau cu palaria-n sus, deja fiindca nu port palarie, nici macar caciula, nush daca ati vazut cat ii de cald aici la Paris, plus ca pe parul meu frizat si semi-cret ar arata bizar, si si mai bizar cand o dau jos, ca se pleosteste tot, deci mie iarna imi ingheata capul si atasurile dansului da' nu la Paris, ca aici e chiar cald azi, as fi putut sa-mi pun ochelarii de soare, dar am uitat. Nu ca mi-ar fi fost mai frig cu ei, dar probabil m-as fi simtit mai cool mama. Am sarit in sus de bucurie numa-n sinea mea, da' nu prea tare, ca sa nu ma pleostesc adecvat data viitoare. Cred ca am folosit de doua ori "adecvat" de la inceputul postului, desi as fi vrut sa folosesc sintagma "stationnement bimensuel alterné". Am reusit totusi o data. Yay.

Yay pentru body pump-ul de azi. "stationnement bimensuel alterné" - tadaaaaam.

Aucun commentaire:

Cât câcat de timp liber fara retele sociale

Mi-am dat seama, nu cu uimire maxima, ci asa, moderata, ca nu am nevoie de facebook ca sa imi incep ziua, sa ma cac, sa imi pierd timpul in...