mardi 5 janvier 2016

Sala, muschi, cur, tzatze

Cum ziceam, m-am apucat de mers la sala. Am vrut neaparat, da neNEaparat sa fac step, ca mi-am adus eu aminte ca acu' mai ceva de zece ani in urma m-am dus o data la step si mi-a placut. Ma inscriu asadar, in martie se fac doi ani de cand cu inscrierea, si ma duc la primul curs de step. Ce dracu' a putut sa-mi placa la saritul ala in stanga si-n dreapta si-n fata si-n spate, plus coordonare, dat picioare unu peste altu, cand stangu', cand dreptu', cand amandoua nush pe unde, sa fiu mereu in contratimp cu antrenorul si in urma cu cel putin cinci miscari pana sa ma prind cum se face.

Ma rog. Am terminat cu stepul dupa prima sedinta (a doua de fapt) si nu mai stiu de unde mi-o venit sa ma duc sa vad cum ii body pump. Sa ma pic cu ceara fierbinte fierbinte, imi aduc aminte cum de mi s-o parut mie ca asta ar fi o idee mai buna decat stepul, da' acum n-am chef sa ma pic cu ceara, deci misterul va persista. Super mi-o placut, plus ca am mai facut eu acu dooj de ani de data asta vreo doua trei ore de culturism si imi aduceam aminte pozitiile de baza si ce tre' sa faci. 

Nici prin cap nu-mi trecea sa ma reapuc de culturism per se, asadar intr-o zi am zis hai sa fac si niste muschi. Astia au la sala antrenori care stau cu tine o ora si iti arata aparatele si iti fac program, in functie de ce vrei tu. Voiam sa pun muschi, ca de slabit nu mai aveam de unde, decat daca taiam din oase. Eram sigura ca nu o sa imi placa sa ma duc singura la sala, cate doua ore pe saptamana, sa fac eu singura exercitii, deci am adorat fiecare minut din orele astea, mai ales ca is printre adulti si nu copii. Am ramas cu o sedinta de body pump pe saptamana, ca mai mult creca incepeau sa mi se toceasca oasele, atata am slabit. 

De cand asadar m-am lasat de fumat, am observat ca pot sa trag mai cu spor si mai greu, si da-i si baga, pe ploaie si vant si zapada. Nu ca ar ploua si ar fi vant in sala sau zapada in zona, zic asa, metaforic, sa se inteleaga cat ii de fain printre adulti si nu printre copii, care isi vad fiecare de treaba lui. Adultii. 

Intre timp am pus si trei kile, am 59 acum, si clar ca toate s-au asezat pe cur si burta. Pe cur ii bine, ca nu mi-s mai buni pantalonii cu care fac de doi ani de zile si m-am dus sa-mi iau altii, cu Victor. Alta poveste. Mi-am luat nu din aia de platina si aur si nestemate care probabil fac mancare si spala vase, de la adidas, si mai stiu eu care, cu cate 35 de euro minim. Am gasit unii cu numa' 8, care imi arata curu' rotunjor, de la squats cu 35 de kile. Stiu ca ii rotunjor ca atrage privirile, in primul rand ale mele, in oglinda, cateodata nu ma uit cate doua minute in sir la el; in al doilea rand, ale mele si in al treilea ma gandesc ca se mai uita unu' altu la el la sala, ca eu ma uit destul de des la el. 

Unde voiam sa ajung cu titlul, la tzatze, evident (am pus niste muschi si pe brate si pe spate): s-o marit si astea. Nu asa mult ca curu, da vad ca incep sa iasa din sutien, deci trag si mai tare de abdomene si nu mai pun gura pe zahar, sa pot sa ma mai ingras fo 4-5 kile, ca ma simt bine. 

Maine ii body pump, seara; plec cu muzica in urechi, nu-i mai nimeni pe strada, cand ma intorc la 10, nici atat, numa' adulti, care isi vad fiecare de treaba lui. Cu gantere de 8 kile am facut azi biceps.

Aucun commentaire:

Cât câcat de timp liber fara retele sociale

Mi-am dat seama, nu cu uimire maxima, ci asa, moderata, ca nu am nevoie de facebook ca sa imi incep ziua, sa ma cac, sa imi pierd timpul in...