samedi 13 août 2011

Am terminat exameneleeeeee!!! (alea ale vietii)

Azi cum ne intorceam agale din parc,in mod foarte gratios datorita si multumita celor 2 nopti dormite de la un cap la altul (9pm-7am) plus celor 2 zile corespunzatoare in care juniorul mai mic s-a comportat persianumefect [trezit (de mine), bib, jucat in covoras, siesta, plimbare, bib, siesta, jucat in covoras, bib, plimbare, jucat in scaunelul cu vibratii, bib, somn pana dimineata], am avut asa, ca un soc revelator in mod placut.

M-am zgait umpic la bibilul de cel mult 2 saptamani care dormea in caruciorul oprit la semafor si la prietena mamei respectivului care avea burta la purtator, de cel putin 8 luni. Si atunci, momentul din trecut la care m-am intors cu gandul a fost examenul de licenta, exact cand ieseam din sala: am teeeermiiiiinaaaaaaat!!! Gata examenele, invatatul, faculta!!! Usurare, eliberare, satisfactie totala, am facut-o si pe asta! Ma uitam induiosata la cei care intrau dupa mine, cum incercau sa isi stapaneasca emotiile, sa para calare pe situatie. Lumea era a mea.

Asa am stiut la semaforul care devenise verde intre timp ca am terminat cu graviditatile, cu oracaitori care se trezesc de shpe ori pe noapte, nimeni nu va mai iesi din vaginul meu vreodata, viata incepe incet incet sa semene cu ce stiam eu ca ar trebui sa fie.

6 commentaires:

0Z a dit…

Félicitations!

P.S. atentie la scurgeri de "creier" in momentele astea de relaxare.

Ioana a dit…

Nimic nu se scurge, totul se aduna :)

dollo a dit…

He, he, da sigură mai ești! O prietenă de-a mea era decisă să lege trompele după a doua naștere. Și s-a răzgândit fix înainte de cezariană. A zis că cine știe ce-ți rezervă viața, de ce să închidă lăptăria?
Oricum, mi-a placut propozitia asta: „nimeni nu va mai iesi din vaginul meu vreodata”. Are așa o încărcătură istorică :)

Ioana a dit…

@dollo: am descoperit cu uimire ca exista viata in afara copiilor:) si imi place. copiii aduc ceva in plus dar nu am de gand sa fac numai asta, asa ca ultima fraza, aia istorica, e asa de definitiva si irevocabila pentru mine ca chestia cu impozitele si moartea:)

Anonyme a dit…

am mai scris un comentariu,dar a disparut cumva in strafundurile netului.
ziceam ca ma bucur ca ai supravietuit, si te intrebam cum de a reusit piticu' sa doarma toata noaptea.

Ioana a dit…

pai nush ce-a facut egzact, dar cum orice minune dureaza 2 zile la mine, az' noapte si-a luat revansa cu un chef oribil de joaca, povesti si nu in ultimul rand, urlete, de la 4 la fix 6. imi ies ochii din orbite, asta daca pot sa tin pleoapele deschise destul de mult timp ca sa se intample asta, manca-l-ar mama de monstruletz nocturn...

Cât câcat de timp liber fara retele sociale

Mi-am dat seama, nu cu uimire maxima, ci asa, moderata, ca nu am nevoie de facebook ca sa imi incep ziua, sa ma cac, sa imi pierd timpul in...