mardi 30 août 2011

Naturalia non turpia..sau da (?)

Ma tot uit la poza din stanga si la aia din dreapta si ma gandesc ce plm are aia din stanga de nu-i buna? Eu vad o fiinta normala, cu ochi, gura nas, cu trasaturi destul de fine, daca as vedea-o pe strada as intoarce capul zicandu-mi ca-i draguta si ca as vrea sa am si eu sprancenele ei. Ce plm o impinge sa isi puna o tona de machiaj pe fata? Imi trec rapid prin cap:

1. Nu crede ca e destul de draguta fara - ii o tampita daca chiar crede asta
2. Cineva i-a spus ca e mult mai faina machiata - cinevaul e un idiot si ea o tampita daca apleaca urechea
3. Machiajul o face sa arate mai tanara - de ce sa vrei sa arati mai tanar?
4. Machiajul ii da impresia ca o sa traiasca vesnic (supraliciteaza probabil si cu niscai botox si implanturi) - da, se stie ca daca ai tzatze mari, buze de crap si rimel pe gene traiesti in medie cu 50 de ani mai mult.
5. Chiar se simte mai bine daca e machiata - inteleg ca se simte mai bine dupa un masaj/pahar de vin, dar dupa ceasuri intregi de intins cacaturi pe fata, buze, pleoape, se uita in oglinda si aia pe care o vede e INTR-ADEVAR mai faina decat fara boieli?!
6. Machiajul ii pune diverse organe in evidenta - ce nevoie are sa le puna in evidenta? Merita efortul?
7. Asa atrage barbatii - parca am evoluat de la stadiul maimuta cu curul rosu-aprins pentru atragerea femelelor si putem folosi alte instrumente intru atingerea ultranobilului scop de a copula. Parca.
8. Cei din jurul ei ii spun cat e de faina machiata, parerea lor conteaza enorm pentru ea - da, persoana noastra e centrul absolut de interes al tuturor celor care se invart pe langa noi. Nu fac altceva toata ziua decat sa se gandeasca cat de najpa ca icsulica nu s-o machiat azi si ii intristeaza profund asta.
9. Cand arati mai tanar, te simti mai bine - se stie cat de bine se simt cei care SUNT tineri, nu au deloc scarmuci pe creier, dimpotriva, mediteaza zi de vara pana-n seara la culmile dezvoltarii personale pe care le-au atins.
9a) Tineretea e cea mai faina perioada a vietii pentru aia care au lasat-o demult in urma.
10. E important sa te minti pe tine insati/insuti cu privire la cat de tanar esti, cat de bine arati fata de niste necunoscuti persoane foooarte importante pentru tine, pe care le vezi toata ziua prin reviste, la teleu, prin filme. Un cerc restrans de amici intimi, ce mai.

PS: nu-i asa ca femeia asta ar putea sa isi intretina mai bine caroseria? Ar da dovada de calitati de invidiat precum: feminism, pedanterie, grija pentru propria persoana, curaj in lupta cu timpul si anii plus restul.


10 commentaires:

Anonyme a dit…

Io nu zic nimic de machiaj, ca m-am bagat si eu la asa ceva, dar nu in cantitati demne de poza ceea.

In poza din dreapta fatuca arata demna de "red carpet", vezi tu? *rolls eyes* cred ca asta e singura problema.
Mai sunt unele pe care le vezi cu si fara machiaj si te intrebi daca e aceiasi persoana. In ziua in care o sa ajung asa, o sa ma sinucid.

Zergu a dit…

Smecleul e sfânt în societatea consumerită în care trăim pentru că nimeni nu se prinde că suntem de fapt nişte primate proaste şi cu egouri cât casa.

dAImon a dit…

stai, vrei sa spui ca ii una si aceeasi persoana in pozele din articol? mie cea din dreapta imi parea la prima vedere cu vreo 10 ani mai batrana .. 20ish versus 30ish, gen.

daca actrita la ceva eveniment public atunci inteleg .. e o cursa tampita a machiajului cat mai strident.

Ioana a dit…

@naru: nici eu n-am scapat, ma mai dau iarna pe buze ca-s palide ca naiba si nasu' mi-i rosu-gogosar:)

pozele alea de "red carpet" is demne de culoarele unui azil psihiatric sectia schizofreni...

Ioana a dit…

@zergu: ba se prind multi, ca altfel cui si-ar vinde aia marfa?:)

Ioana a dit…

@dAlmon: cica-i aceeasi, nu-i pacat de ea?!

da, evenimentele publice l-ar face gelos si pe umilul monstrulet al lui frankenstein...

Anonyme a dit…

wow, pai eu zic ca se tine bine la 84 de ani, maritata de peste 60 de ani. io-s maritata doar de cativa, si deja mi-au iesit o gramada de fire albe si de riduri :))
in privinta machiajului nu ma pot exprima, fiindca nu prea folosesc. ar trebui sa folosesc si eu macar o crema de fata, ceva, da' uit. imi mai aduc aminte iarna, cand este foarte frig si-mi crapa buzele, altfel..sunt un cosmar pentru industria cosmetica :))

Ioana a dit…

@blo: asta-i fata mea:) si io-mi pun crema iarna pe fata cand ii frig...

eu cand o vad pe madam Veil la vorbitor, imi dau lacrimile, pe bune, ii asa de...completa, ma lasa fara glas.

Anonyme a dit…

bai, tu iti dai seama ca femeia asta a schimbat istoria? cand vad asa ceva, mereu imi aduc aminte ca eu schimb doar pampersi..

Ioana a dit…

a schimbat istoria ca sa ne simtim noi mai bine, ca oameni / femei, eu am de gand sa profit din plin de ce a facut, ca ii schimbat de pampersi sau dat piure de morcovi cu lingurita. si nu uit sa ii fiu recunoscatoare si o sa le povestesc clar la ai mei despre ce a facut, sa bage bine la cap:)

Cât câcat de timp liber fara retele sociale

Mi-am dat seama, nu cu uimire maxima, ci asa, moderata, ca nu am nevoie de facebook ca sa imi incep ziua, sa ma cac, sa imi pierd timpul in...