vendredi 26 août 2011

Barbatii si memoria (semi)scurta

Az' dupa masa am scapat de transportat juma' de menajerie cu noi, ca (aproape) ploua si l-am luat pe junior in esarfa si pe senior in caruciorul ala de 4 kile, nu 4 tone ca de obicei. M-am gandit sa dau un tur la magazinul bio de langa noi, ca cine stie, a, si imi trebuia un sampon, ca de cand cu intinsul parului conform fasonului japonez, cica se ingrijeste mai bine cu sampon de 10 euro / 200 ml fata de ala cu 3 euro / 250 ml.

Plecam, dupa ce il caut pe Tedi fo 10 minute (timpul minim) si il gasesc sub birou, bine ascuns dupa scaun. Cand sa trecem strada, vad ca se pregateste sa arunce cu Tedi dupa o masina, ii zic sa nu arunce, cam in lehamite, ca oricum il arunca tot timpul. Trecem strada, ajungem la magazin. Se tureaza la gura si la batzaieli cam 150% ca au aia un acvariu cu multi pesti la intrare, facea ca pestele ("papapa" fara sunet, numa' din buze). Dau ocheada de-o planuisem inca de acasa, cand sa ies, incepe sa strige dupa Tedi, nu-i Tedi. Ma intorc, ma mai plimb de fo 3 ori printre rafturi, nu-i. Ne intoarcem catre casa pe unde am venit, nu-i. Asta este. Mai am un Tedi, dar de 3 ori mai mare, pe care i-l dau in cazuri extreme cand il caut pe Tedi de dimensiuni normale mai mult de 15 minute.

Discutii cu consortul, ca nu intelege ce face, nu tine minte ce si cum, ca sigur l-a aruncat dupa pesti si a nimerit sub acvariu. Probabil. Ii dau intre timp niste stafide luate de la magazin, si cand colo ce sa vezi, ma trage de mana sa mergem in salon, unde imi arata punga de fructe uscate de la sor-mea. Aia de nu o atins-o de 3 zile, si care nici nu e la vedere, ci sus pe etajera in spatele cartilor. Adecatelea nu poate sa-mi arate unde a aruncat javra aia intr-un magazin in 10 minute da' stie exact unde-s fructele uscate pe care nu le-a mai gustat de 3 zile...cum era aia cu barbatii si stomacul si ce trecea prin el (?)

Aucun commentaire:

Cât câcat de timp liber fara retele sociale

Mi-am dat seama, nu cu uimire maxima, ci asa, moderata, ca nu am nevoie de facebook ca sa imi incep ziua, sa ma cac, sa imi pierd timpul in...