vendredi 26 août 2011

Numai in Romania II

Continuarea istoriei cu cardul de sanatate, ca aia cu Orange a rezolvat-o cumva mama. Mi-a dat detalii, dar sunt mult mai multe si mai complicate decat poate procesa creierul meu odihnit in urma interactiunilor cu diversi provaideri de servicii din tari normale care inteleg ca daca dai un ban, tre' sa iti dea si ei ceva in schimb (nu sa-ti ceara maaai multi bani).

Se duce pentru ultima oara la asigurarile de sanatate sa vada ce si cum, sta la coada cuminte - madam de la ghiseu pare usor iritata.
- Uitati va rog ce si cum, nu a venit cardul, e mult de cand am depus cererea, ca sa fac etc etc
- Pai, stati sa vad daca a fost trimis. Aaa, nu a fost, e aici, uitati plicul, la revedere.

Hmm, ce ziceam de Romania? A, da...

Aucun commentaire:

Cât câcat de timp liber fara retele sociale

Mi-am dat seama, nu cu uimire maxima, ci asa, moderata, ca nu am nevoie de facebook ca sa imi incep ziua, sa ma cac, sa imi pierd timpul in...