lundi 8 août 2011

Oamenii destepti nu fac copii

Ma uitam eu asa intr-o doara pe la canalele astora, cand ce vad, reportaj cu animale, recte niste porci de cel putin 150 de kile bucata. Doi. Erau ei ai unui cuplu de indivizi de al caror aichiu nu auzisem bine pe unde se situa, dar se vede treaba ca exista. Ei, aichiuul asta i-a impins sa desfasoare o activitate de negociere cu un alt individ care avea purcelusi dragalusi de vanzare, ui atat, cat palma mea, care fornaiau de numaaa' si de care astia doi s-o indragostit la prima vedere. Si i-au luat acasa, ca individul ex-propitar i-a asigurat ca o sa se faca de dou cel mult trei ori mai mari decat mana aia, si o sa ramana la fel de fornaiciosi si dragastosi ca in ziua intai.

Si au trait ei asa pana la adanci batranete, pardon, pana cand porcusorii au ajuns pe la ostadooj de kile bucata. Dupa aia s-au mutat la sat, loc romantic, unde au facut un cotet, si-au luat o masina noua cu doua locuri plus sofer si remorca pentru purcelusi. Cand veneau de la lucru strangeau cacatul dupa astia micii din gradina, din casa, de pe terasa, faceau cumparaturi, dooj de euro pe zi de fructe, sa nu se constipe, mancare pentru porci de vine in saci de plastic la Osan, nu resturi de la masa, sa nu se obezeze. Cand micutii au ajuns la ostcinj de kile, au chemat reporterii sa le faca un reportaj.

In reportaj am mai vazut un cuplu, prieteni d-ai lor, care si ei aveau o scroafa din asta bonzai, de fo' stacinj de kile si ea, foarte draguta, pe care o cresteau ca pe copilul lor, impreuna cu copilul lor si cu trei caini parca, creca si-o pisica. Astia nu mai mancau porc, ca de, nu erau canibali sa-si manance progeniturile, si ziceau ca deocamdata au pus deoparte "proiectul" de facut copii cu gene 100% umane, porcii oblige DAAAR se gandesc serios sa faca unu, doi sau char trei...

Aucun commentaire:

Cât câcat de timp liber fara retele sociale

Mi-am dat seama, nu cu uimire maxima, ci asa, moderata, ca nu am nevoie de facebook ca sa imi incep ziua, sa ma cac, sa imi pierd timpul in...