samedi 3 septembre 2011

Intoarceri din vacanta

M-au revenit vecinii de vizavi si de dedesubt dupa cum urmeaza: ala de la trei de vizavi care tot in curu' gol sa uita la televizor in fiecare seara, ala de la nush ce etaj de la blocul de mai incolo care face sex cu gagica in bucatarie, asta de subt noi care freaca niste corzi de chitara de la 10 seara pe o durata nedefinita, aia de la patru de vizavi care au 5 copii intr-o camera. Au reusit sa-l adoarma pe bebe intr-o juma' de ora - record absolut.

2 commentaires:

Anonyme a dit…

hai ca ai o viata palpitanta :)

Ioana a dit…

nu-i asa?:) am si uitat cum e sa ai vecini vizavi, unde stateam inainte avem niste copaci in fata geamurilor...

Cât câcat de timp liber fara retele sociale

Mi-am dat seama, nu cu uimire maxima, ci asa, moderata, ca nu am nevoie de facebook ca sa imi incep ziua, sa ma cac, sa imi pierd timpul in...